Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 51

Discussie: Bad Monkey

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ook wel grappig dat de tubescreamer de eerste 10 jaar van zijn bestaan een sluimerend 13 in een dozijn leven leidde totdat SRV vertelde dat ie hem gebruikte als midboost en voila, skyrocket (enkel met de juiste chip natuurlijk)
    D
    e Bad Monkey was 1 van die vele tubescreamer wannabees die waren bedoeld als goedkoop groen alternatief, de KLON was juist bedacht om dat niet te zijn.
    Maar go
    ed, dat speelde allemaal 25 jaar geleden, nu is de Bad Monkey een alternatief voor de skyrocket KLON, het zal.
    D
    e vraag is, wat kan een skyrocket BM vervangen?
    enfin,
    Als j
    e toch groen wil dan adviseert de WC eend de Nobel die ondanks zijn kleurtje meer lijkt op een Marshall Guvn'or kwa curve maar weer gehyped wordt als pro Nashville studio secret weapon wat neutraal telecaster twang impliceert.

    bent u daar nog?
    Laatst gewijzigd door Pepe; 3 april 2023 om 11:43
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Jaren terug heb ik zo'n groene Bad Monkey gehad. Digitech, dus dan weet je de kwaliteit wel. Vraag Fnark maar s.
    *

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik heb in de jaren 90 meerdere apparaten van dickytech gehad. Ging allemaal vrij rap stuk, wonderbaarlijk genoeg hebben er nog wel genoeg slechte apies het overleefd.
    Grappig maar dit kwaliteitsding herken ik dus totaal niet. Ik heb best veel effectpedalen en rackmulti's onder handen gehad maar daarvan was Digitech echt op anderhalve hand te tellen. Mechanische constructie keurig, electronika keurig (en al helemaal in vergelijk met een gemiddeld boetiekpedaal).

    De extreemste wat ik ben tegengekomen was een multi met de klacht van kraak en ruis. De ruis kwam uiteindelijk door een kapotte geheugenchip (en dat ligt dus niet aan de fabrikant van het apparaat maar aan de fabrikant van de chip) en het gekraak doordat de eigenaar het hele mainboard had ingespoten in een dikke laag WD40 in de hoop dat het z'n ruis op zou lossen.

    Daarnaast heeft Digitech al jaren ervaring met het bouwen van pedalen onder de DOD naam. Ook geen merk met een reputatie van hoge uitval. Wél heeft het me destijds verwonderd dat Digitech ineens onder de Digitech naam pedalen ging maken.

    * Volgens mij is er een verschil tussen een apparaat aan de straatstenen niet kwijt kunnen en technische kwaliteit.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    *

    Grappig maar dit kwaliteitsding herken ik dus totaal niet.
    Mijn Trio+ ging na 1 jaar kaduuk wat zuur was want veel plezier (en niet goedkoop)
    garantie mits je binnen 10 dagen registreert bla bla.. niet gedaan, mijn schuld,
    exemplarisch voorbeeld, zegt niet zoveel.
    Ik heb nog 2 Digi's maar kan ik niks over zeggen want komen nooit uit hun doos.
    Dit kwa duit in zakje.

    All
    es gaat vroeg of laat kapot maar mijn 40 jaar oude Boss pedaaltjes geven tot nu toe geen krimp.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #24

    Standaard

    Gelukkig hebben we nog altijd oud forumleden die werkelijk geen enkele scrupule hebben als het om commercie en snel cash scoren gaat...
    https://www.marktplaats.nl/v/muziek-...-echt-gebruikt
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Gelukkig hebben we nog altijd oud forumleden die werkelijk geen enkele scrupule hebben als het om commercie en snel cash scoren gaat...
    https://www.marktplaats.nl/v/muziek-...-echt-gebruikt
    Je mist de ironie in zijn advertenties, zoals het woord "hype" in zijn tags, en zoals in deze advertenties:

    https://www.marktplaats.nl/v/muziek-...-monkey-manual

    6,66 % van de opbrengst gaat naar De Bond Tegen Flauwe En Dubbelzinnige Marketing


    https://www.marktplaats.nl/v/muziek-...ndy-bad-monkey

    Redelijke staat maar wel leuk en handig als je je waardevolle Bad Monkey helemaal compleet wilt hebben. Doos is waarschijnlijk een keer nat geweest.

  6. #26

    Standaard

    Ai... je hebt gelijk. Ik taaide af met lezen toen de zoektermen, inclusief JHS , spam begon...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Ik weet niet of de natte doos ironisch is bedoeld, maar dat zal ms beroepsdeformatie mijnerzijds kunnen zijn geweest..

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik weet niet of de natte doos ironisch is bedoeld, maar dat zal ms beroepsdeformatie mijnerzijds kunnen zijn geweest..
    Of (onbedoeld) de beste grap uit de add...
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Viel me ook op, vele varianten mogelijk zoals natte doos, droge doos, ouwe doos. Lekker belangrijk wel ... toch?
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zal wel net zo serieus zijn als deze:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top