Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 51

Discussie: Bad Monkey

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Daar geloof ik niks van,
    exorbitante prijzen spelen zich doorgaans af in een verzamel/investeerders/speculatie circuit, niet bij spelers, een enkele rockstar daargelaten,
    net zoals een Vermeer van 200 miljoen niet wordt gekocht door iemand die er heel graag naar kijkt,
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Ik heb de BM een jaar of 6 geleden gekocht op MP voor 25,- en zit nog steeds op mijn pedalenbord. Als gainboostpedaal of om het cleansignaal wat op te peppen. Dus gain op minimaal. Voordeel t.o.v. een TS 9/10 is de meer uitgebreide toonregeling (bas). Doet ie gewoon prima maar die hele hype is totaal over de top. Er zijn legio pedalen die dit ook kunnen of zelfs beter. (Voor een kleine 200,- mag dit uitstekende pedaal wel weg trouwens)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ook wel weer aandoenlijk: ze staan in Deutschland in grote getale te koop vanaf 100 EUR en dan plaatst iemand een advertentie voor een BM van max. 50 EUR.

    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...d-monkey/k0c74

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb in de jaren 90 meerdere apparaten van dickytech gehad. Ging allemaal vrij rap stuk, wonderbaarlijk genoeg hebben er nog wel genoeg slechte apies het overleefd.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Geef mij maar een OCD. Daar kan je bijna alles mee.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Geef mij maar een OCD. Daar kan je bijna alles mee.
    OCD is vrij ideaal voor die Brit '72/'78 vibe maar voor single coil maakt die upper harmonics de hoge single noten te dun.
    Is juist weer lekker voor de hollow body P90's, die zijn al snel te vol en te rond in die contreien.

    Ik zit de laatste tijd naar iets JTM45 achtigs te kijken en wat me opvalt,
    pedaaltjes die via Alibaba tot ons komen (bijv Moval Plexi troll $15) worden op Amazon/ebay en andere webwinkels voor soms het tienvoudige aangeboden.
    Beetje rondkijken voordat je op die "buy" knop klinkt loont.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Geef mij maar een OCD. Daar kan je bijna alles mee.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    OCD is vrij ideaal voor die Brit '72/'78 vibe maar voor single coil maakt die upper harmonics de hoge single noten te dun.
    Is juist weer lekker voor de hollow body P90's, die zijn al snel te vol en te rond in die contreien.

    Ik zit de laatste tijd naar iets JTM45 achtigs te kijken en wat me opvalt,
    pedaaltjes die via Alibaba tot ons komen (bijv Moval Plexi troll $15) worden op Amazon/ebay en andere webwinkels voor soms het tienvoudige aangeboden.
    Beetje rondkijken voordat je op die "buy" knop klinkt loont.
    Ik gebruik 'm de laatste tijd ook vrijwel uitsluitend, maar dan uiteraard de HB versie Vind 'm inderdaad voor Fender sc's wel wat dun, maar een LP met P90's klinkt wel te gek.


  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb ze allebei maar een echte is toch net wat beter in mijn beleving. Maar alles is natuurlijk subjectief aan al dit soort spul.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik heb ze allebei maar een echte is toch net wat beter in mijn beleving. Maar alles is natuurlijk subjectief aan al dit soort spul.
    Ik heb destijds die HB als backup gekocht, omdat ik m'n Blackstar pedaal niet zo vertrouwde. Als het goed is heb ik het lek boven en wordt het weer Blackstar.

    Op die video vind ik de OCD wat helderder klinken.

  10. #20
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Ik heb er ooit wel eens aan gesnuffeld op aanraden van iemand maar met mijn Tubescreamer afkeer was het onmogelijk om het wat te vinden.
    Een filmpje maken dat pedaal zus of zo net zo kan klinken als een Klon waren er al plenty van. Ik begrijp niet waarom het nu met deze souped up 1 april grap ineens zo'n vlucht krijgt.
    Misschien is iets meer real life experience toch handiger dan jezelf voeden met een YT review expert...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top