Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ah, blijkbaar had ik de Lifespan SP serie.
    Zou kunnen inderdaad; ik heb goedkope snaren, zou niet logisch zijn dat daar coating op zit

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Zou kunnen inderdaad; ik heb goedkope snaren, zou niet logisch zijn dat daar coating op zit
    Ik heb meestal de life span sp op de martins zonder versterking bevalt dat prima maar ik overweeg nu dus op de 18 iets anders of de flatwound de oplossing voor mij is geen idee ze zijn er ook zo weer af al zijn ze niet echt goedkoop. ik zie altijd meer op tegen het gedoe van nieuwe snaren opspannen. stel het vaak onnodig uit pak ik wel even een andere gitaar

    fijn al jullie reacties.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Motorhan welk type LRbaggs is het?Als het de Anthem is heb je een klankgat element i.c.m. een microfoon.
    Als je sowieso een combinatie met een microfoon hebt,kan je deze het best niet meer als 20% qua volume zetten,anders gaan de contactgeluiden te hard worden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Anthem is piezo + microfoontje.
    Ik heb m zelf ook

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Motorhan welk type LRbaggs is het?Als het de Anthem is heb je een klankgat element i.c.m. een microfoon.
    Als je sowieso een combinatie met een microfoon hebt,kan je deze het best niet meer als 20% qua volume zetten,anders gaan de contactgeluiden te hard worden.
    Die heb ik volgens mij ook Francois zei ook zo iets over het regelen ik heb er verder zelf nog niks aan geregeld alleen de volume knop lager gedraaid en dat werkt goed. Ik heb er zo'nplastic staafje bij wat een soort van schroevendraaier moet zijn. maar goed opgeborgen bij de sumiere handleiding waar niks op staat dt er ook ergens een 9 volt batterij in zit vind ik een beetje stom en dioe batterij zit dus op een lastige plaats kun je alleen bij als je alle snaren zo ver los maakt dat je met je hand in het klankgat kan komen. de batterij schijnt redelijk lang mee te gaan en wel steeds de plug er uit bij niet gebruik dat moet ik bij mijn Fender EC ook anders is het batterijtje zo leeg gelukkig is die makkelijker te vervangen. dan hoeven er geen snaren los of ontspannen. ik vind bij beide wel jammer dat je geen indicatie hebt als de batterij zwak wordt mar ja je kan niet alles hebben.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Bij de Anthem SL weet ik het niet, maar bij de fullsize Anthem heb je een knopje dat je kunt indrukken waarna je de batterijstatus kunt aflezen.
    De batterij gaat inderdaad best lang mee.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Bij de Anthem SL weet ik het niet, maar bij de fullsize Anthem heb je een knopje dat je kunt indrukken waarna je de batterijstatus kunt aflezen.
    De batterij gaat inderdaad best lang mee.
    bij mij zit geen knopje

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Hmm, vreemd.

    Jij hebt niet knopje "D" vlg handleiding?
    https://static1.squarespace.com/stat...ticNoXKJJqDsoj

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top