Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: I need a break

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard I need a break

    Misschien jullie ook van mij

    Weer wat in elkaar gezet, geprobeerd iets moderners te maken, maar je blijft duidelijk mijn rock invloeden terug horen.
    Geen solo's dus dit keer...

    Vocalen zijn gedaan door actrice/zangeres Sophia Roth, via Fiverr wederom.

    I need a break

    Lig beetje overhoop met Spotify, laatst even geventileerd tegen ze dat ze niets doen voor startende artiesten. Ze hebben toegegeven dat de Pitch editors vrije hand hebben in het wel/niet iets doen met je pitch.
    Ik heb daarop gereageerd dat dit heel fout is als je aangeeft starters te willen aanmoedigen.
    Mijn mening is dat een pitch editor je op een lijst moet plaatsen, desnoods op een lijst "niet goed" of op z'n minst feedback moet geven zodat je weet waaraan je moet werken.
    Ze gaan mijn feedback evalueren, dus misschien dat de pitch service ooit gaat verbeteren.

    Enjoy!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Ik ga luisteren! Goeie actie richting Spotify, heb ook weer een pitch 'open staan', maar alle kans om weer met niks te eindigen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Lekker pop liedje. Refrein is een oorwurm, dat is een compliment. Voorjaar. Zon. Break van de winter, dat gevoel. Qua produktie zou ik minder dingen uit een doosje fijner vinden. fijne zangeres.
    Mwa...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    😁 dank je!

    Tot op heden veel geluk gehad met Fiverr.
    Ga hier zeker mee door.

  5. #5

    Standaard

    Goedgekeurd in de categorie vieze pop met leuke grapjes! Vooral niet stoppen dus!!
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #6

    Standaard

    Hoi hoi
    Ligt lekker in het gehoor. De dame zingt prettig.
    Wat de footage van de beursvloer ertussen doet is mij niet precies duidelijk, maar zal artistieke vrijheid zijn.
    Ik zou zeggen: ga lekker door. Fuck de Spotify jongens. Wat heb je te verliezen? In het ergste geval heb je een lekkere uitlaatklep!

    De enige kritiek die ik heb is dat het erg binnen de lijntjes blijft maar dat is waarschijnlijk de keus?

    Fiver kende ik dan weer niet, dus dat is alvast een plus.
    Dank voor het posten.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 20 maart 2023 om 08:40
    In Tartiflette we trust…..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Thanks beiden!

    Ik kreeg van de playlist curatoren heel vaak te horen dat ik retro muziek maak, dat het niet modern genoeg is.
    Als ik inderdaad een jong iemand zou willen helpen met starten, zal ik ook modernere muziek moeten kunnen maken.
    Dit is mijn poging, en geloof het of niet... Ik krijg soms nog steeds te horen op dit liedje dat het retro is.

    Het share percentage van dit liedje ligt wel beduidend hoger dan wat ik normaal maak.
    Ik denk dat van de aangeschreven curatoren normaal max 20% het liedje deelt op hun playlist.
    Bij I need a break ligt dat rond de 40-45%

    Ik ben bezig met het schrijven van een opvolger en dat wordt ook weer een kruising tussen soort van dance en rock. Gewoon om te kijken of dat beter ligt in de markt.
    Dat wordt mijn peiler om te zien of mijn doel, iemand helpen met opstarten haalbaar is. Zo niet, dan ga ik weer terug naar mijn eigen stijl en voor eigen plezier.

    @Gus, beursvloer = stress en drukte precies waarvan mijn karakter weg wil. Dat was het idee

    Laatst gewijzigd door bluegate; 20 maart 2023 om 13:39

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Echt een dikke plus. In het begin dacht ik even niet aan de zangstem te kunnen wennen, maar helemaal super dus...!!
    Als componist doe je het zeker goed en ik denk dat dit ook de weg is die je moet in slaan.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Dank je!
    Mooi compliment 👍😁

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top