Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard Him or me (feat. Bart Topher)

    Deze komt 27 februari uit, gezien de toegankelijkheid van dit liedje zal ik 'm weer eens pitchen bij Spotify.

    De video staat al op Youtube (nu nog verborgen), maar via deze link te bekijken:
    Him or me

    Schrijf niet vaak autobiografische teksten, maar door de muziek kwam ik op de woorden Him or me.
    Dat bracht mij bij mijn eerste serieuze relatie, die helaas zoals het liedje al aangeeft niet best afliep.

    Zang is weer via Fiverr geregeld, Bart Topher heeft deze ingezongen.
    Ik zocht naar een soort Dave Fenley, maar die kon ik echt niet vinden. Toen een gokje genomen met Perry (zijn echte naam) en die bleek een opname retour te sturen a la Don Henley.
    Laat ik daar nou beetje fan van zijn...


    Al met al, erg blij weer met wat ik retour gekregen heb via Fiverr. Totale kosten zang €130 inclusief fooi.

    Enjoy!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Van A tot Z uitgeluisterd.
    Mooie track, mooie clip. Gave stem die Bart. Stem doet me denken aan toen Jon Bon Jovi goed kon zingen in de periode van Keep the Faith. Dit liedje zou op dat album niet hebben misstaan. En da’s een compliment 😁
    Gave track en absoluut je sterkste compositie van wat ik van je voorbij heb zien komen!
    Mooie opbouw, goeie tekst, veel drama maar het dekt echt de lading. Super gedaan !

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Dank je, mooie woorden.
    Bart/Perry heeft het zeker naar een hoger plan getild.

  4. #4

    Standaard

    Goeie track; clip zit ook goed in elkaar. Loopt mooi met de song mee.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Mooi lied, goede zang! Het klinkt allemaal best goed verzorgd en aardig in balans. Wat mij betreft zouden de drums in het geheel iets prominenter in de mix mogen liggen net als de basgitaar. Voor de rest heb ik weinig te zeiken

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    🤣 dank je.
    Vind ik nog steeds het moeilijkste van mixen, drums/bas t.o.v. de rest.
    Heb het op 5 systemen beluisterd en dit klonk wat mij betreft het beste op allen.

    👍

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Mooi lied, goede zang! Het klinkt allemaal best goed verzorgd en aardig in balans. Wat mij betreft zouden de drums in het geheel iets prominenter in de mix mogen liggen net als de basgitaar. Voor de rest heb ik weinig te zeiken
    Helemaal mee eens, waarbij aangetekend dat de opmerking over de mix wat mij betreft puur een smaakkwestie is.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top