Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Nieuwe single release

    De afgelopen jaren ben ik druk bezig geweest met het schrijven en opnemen van verschillen liedjes. Binnenkort komen er weer wat instrumentale gitaar nummers aan maar ik ben ook bezig geweest met pop muziek. Onlangs is de 2de single uitgekomen van mijn pop duo.

    Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden? Daarnaast post ik dit natuurlijk ook om wat promotie voor de track te krijgen. (aangezien het lastig blijft om een act van de grond te krijgen) Thanks!


    https://open.spotify.com/track/22dS6...dac538c1974bae

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Ik wacht wel op je gitaar nummers
    Dit is niet aan mij besteed. Klinkt trouwens wel goed verzorgd en vakkundig maar deze muziek gaat mij niet boeien. Hopelijk weet je je doelgroep wél te raken!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Geinig gedaan! Hoor soms de autotune cq Melodyne volgens mij, en op andere plekken had ik gewild dat ie was ingezet haha. Al met al (op mobieltje luisterende) prima verzorgde mix. Wellicht iets te 'nat'

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Wat Pascal zegt. Technisch op zich goed verzorgd, wellicht wat overgeproduceerd. Het liedje zelf vind ik eh... niet sterk: verse en chorus lijken veel op elkaar, waardoor het maar blijft doorgaan. Maar als ik zo bepaalde zenders beluister, is er vast een markt voor.
    Laatst gewijzigd door Fobo; 18 februari 2023 om 19:03
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Ik vind S&F het mooiste van de twee, die mix vind ik persoonlijk beter dan find a way. Zeer goede stem wat mij betreft, prettig om naar te luisteren.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Geinig gedaan! Hoor soms de autotune cq Melodyne volgens mij, en op andere plekken had ik gewild dat ie was ingezet haha. Al met al (op mobieltje luisterende) prima verzorgde mix. Wellicht iets te 'nat'
    Thanks! Die Melodyne stukje die je hoort is denk ik zijn stem die ik een octaaf hoger heb gepitcht voor een bepaald effect (soort fiets ongeluk effect ) plus de koortjes!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ik vind S&F het mooiste van de twee, die mix vind ik persoonlijk beter dan find a way. Zeer goede stem wat mij betreft, prettig om naar te luisteren.

    Thanks, Stuck & Free was de eerste single en ook het eerste wat we hebben gemaakt.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Klikt lekker, en zou zeker niet misstaan tussen alle huidige acts.
    Denk dat je met wat promotie hier prima mee kunt scoren.


  9. #9

    Standaard

    Thanks, dat zou mooi zijn!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Klinkt lekker! Doet me een beetje aqan Avicii denken soms....
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top