Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31

    Standaard

    Zet eens uw versterker in een andere kamer..kan gerust gedaan zijn.. als ik hier een versterker in mijn bureau zet en de verlichting in de keuken en living branden..dan heb ik ook deze storende bijgeluiden..zijn de lichten uit, dan zijn de storingen weg. Oorzaak???? Alle electriciteits buizen van onze woningen centraliseren zich onder de grond van mijn bureau omdat ze via mijn bureau naar de electriciteitskast lopen. Zet ik mijn versterker bv. In de living, niets van bijgeluid. Raar maar zeker waar.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Hij speelt via een plugin op de pc, niet over een versterker.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Zet eens uw versterker in een andere kamer..kan gerust gedaan zijn.. als ik hier een versterker in mijn bureau zet en de verlichting in de keuken en living branden..dan heb ik ook deze storende bijgeluiden..zijn de lichten uit, dan zijn de storingen weg. Oorzaak???? Alle electriciteits buizen van onze woningen centraliseren zich onder de grond van mijn bureau omdat ze via mijn bureau naar de electriciteitskast lopen. Zet ik mijn versterker bv. In de living, niets van bijgeluid. Raar maar zeker waar.
    Ik ga er even vanuit dat waar de versterker staat, de gitaar ook is. Of is in bovenstaand geval de gitaar nog steeds in uw bureau en de versterker in de living?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Hij speelt via een plugin op de pc, niet over een versterker.
    Maakt dat veel uit als het de gitaar is die de string oppikt?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Ik ga er even vanuit dat waar de versterker staat, de gitaar ook is. Of is in bovenstaand geval de gitaar nog steeds in uw bureau en de versterker in de living?
    Tuurlijk...alles verhuizen ee...want is volgens mij de gitaar die de storingen opneemt..en al zeker single coils..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top