Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Heeft weinig met leeftijd(sverschil) te maken denk ik.

    Als iemand de url van gitaarnet.nl kan typen, een berichtenvenster kan openen en 6 zinnen kan typen alvorens op submit te drukken, moet dat ook lukken met google.nl en "Ronde Erf 88 Veenendaal" intikken.
    Helemaal gelijk hoor, het valt mij ook regelmatig op dat mensen zelfs de meest eenvoudige vraag liever aan een 'community' stellen dan in een zoekmachine typen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties. weer fijn geholpen
    fijne dag nog allemaal.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Heeft weinig met leeftijd(sverschil) te maken denk ik.

    Als iemand de url van gitaarnet.nl kan typen, een berichtenvenster kan openen en 6 zinnen kan typen alvorens op submit te drukken, moet dat ook lukken met google.nl en "Ronde Erf 88 Veenendaal" intikken.
    Het gaat er meer om dat niet iedereen op de gedachte komt om Google te gebruiken. Als je er mee bent opgegroeid lijkt me dat vanzelfsprekender.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Hallo
    zo maar een domme vraag kun je vlak bij de lokatie parkeren en zijn daar b.v. gehandicapten parkeer plaatsen want ik zou er wel heen willen maar kan niet te ver lopen of lang staan. Ik heb wel een rollator maar die kan niet in mijn auto de kofferbak is te klein daar voor.
    soms word er gerageerd u kunt vlak bij parkeren het is maar ca 100 meter lopen dat gaat mij dus niet lukken. Ik kan me ook niet voor de deur laten afzetten want mijn vrouw mag niet meer auto rijden alzheimer dus ben ik dubbel gehandicapt.
    sorry voor deze vraag maar ik zou het jammer vinden als ik er heen rijd en dan tot de conclusie kom jammer dat gaat het niet worden.
    Hoi Motorhan,

    jawel, er zijn gehandicapten parkeerplaatsen op pakweg 50 meter van de meeting. Maar die zijn voor algemeen gebruik van het winkelcentrum. Het is dus niet te voorspellen of er een beschikbaar is op het moment dat je aankomt.
    Laatst gewijzigd door superfly; 21 maart 2023 om 19:52

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Hallo
    zo maar een domme vraag kun je vlak bij de lokatie parkeren en zijn daar b.v. gehandicapten parkeer plaatsen want ik zou er wel heen willen maar kan niet te ver lopen of lang staan. Ik heb wel een rollator maar die kan niet in mijn auto de kofferbak is te klein daar voor.
    soms word er gerageerd u kunt vlak bij parkeren het is maar ca 100 meter lopen dat gaat mij dus niet lukken. Ik kan me ook niet voor de deur laten afzetten want mijn vrouw mag niet meer auto rijden alzheimer dus ben ik dubbel gehandicapt.
    sorry voor deze vraag maar ik zou het jammer vinden als ik er heen rijd en dan tot de conclusie kom jammer dat gaat het niet worden.
    Het scheelt niet veel met de eerder genoemde link, maar deze is misschien nog wel een paar meter dichterbij het gebouw:
    https://goo.gl/maps/ydvFicnsPH3QXrCA6
    Aanrijden vanaf de Veldweg.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Standaard

    Ik wist niet dat dit forum nog bestond.. leuk om te zien dat het nog gebruikt wordt. Tot kijk allemaal op de meeting zaterdag

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Locatie
    Bussum
    Berichten
    1.107

    Standaard

    Het was voor ons een geslaagde meeting, wat minder standhouders en wat minder bezoekers. Maar hopelijk trekt dat volgend jaar weer aan. De foto’s van de meeting staan op de site. Voor belangstellenden: http://gitaarbouwersmeeting.org/GBM/impressie.html
    Gitaarbouwersmeeting 6 april 2024 in Veenendaal www.gitaarbouwersmeeting.org

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    zijn de foto's ook ergens apart te bekijken zo aan elkaar geplakt kijkt voor mij lastig

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    zijn de foto's ook ergens apart te bekijken zo aan elkaar geplakt kijkt voor mij lastig
    Op de foto die je wilt zien een rechter muisklik en dan kijken in een nieuw venster.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Beetje teleurstellend. Nog geen kwart van de geëxposeerde gitaren op de foto’s maar vooral ouwe meuk van ver voor de corona. Dit moet echt beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top