Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Supro ervaringen?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard Supro ervaringen?

    Hej allen,

    Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de Supro Delta King. Ik speel met mijn ene band in de oefenruimte op een Vox C-15, tot groot genoegen. Ik had een tweede gekocht voor bij mijn andere band, echter spelen we daar in een hele kleine ruimte, waardoor de AC-15 niet tot z'n recht komt. Dus heb ik hem ingeruild voor een Marshall DSL-5, maar deze mist de warmte van de Vox. Dus zat ik te kijken naar een Supro Delta King 10 combo. Filmpjes zijn wel veelbelovend, maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Qua muziek zitten we in de classic rock & blues hoek, met af en toe een heftige uitstap. Iemand?
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  2. #2
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Om een versterker te kopen alleen maar voor een andere ruimte is nogal wat. Je bent tevreden over de c-15 en een tweede bevalt niet? Dat begrijp ik niet, ik speel met een 50/100 watt in kleine en grote ruimtes. Zoveel magische dingen gebeuren er in niet in een ruimte. Je schrijft ook AC-15 is dat hetzelfde als een C-15?
    Vriendelijke groet,

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Ja, ik bedoel de AC-15. Typefoutje. Het gaat mij er vooral om dat de Marshall niet het bluesy geluid heeft wat ik zoek. En dat die Vox gewoon niet tot zijn recht kwam. Versterkers blijven op de locaties staan, dus gaat puur om een tweede voor bij de "huiskamerband".
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Wellicht kun je hier iets mee: https://www.thegearpage.net/board/in...sound.1864258/ De Supro die ik een keer gehoord heb klonk wel goed.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top