Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Ik ben zo'n lul die dan niet alleen plaatjes kijkt maar ook alles leest. Betekent dit dan ook een eenmalige terugkeer hier of was dat alleen voor het andere forum?

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik ben zo'n lul die dan niet alleen plaatjes kijkt maar ook alles leest. Betekent dit dan ook een eenmalige terugkeer hier of was dat alleen voor het andere forum?
    Nee hoor. Over een klein jaar weer. Met een soortgelijke "aandacht, aandacht" post vanwege een nieuw stuk speelgoed. Maar zeker niet om ook maar iets bij te dragen aan dit forum. Wel halen, niet geven zeg maar. En als het een beetje meezit met een beetje ruzie maken als er kritische vragen worden gesteld, bijvoorbeeld omdat het ding bnnen de kortste keren weer op MP stond.

    En dus, net als in voorgaande varianten van dit draadje, van dit topic kan ik er geen goede redenen voor verzinnen maar jeukt m'n mod-machtsmisbruikvinger.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Ik denk dan weer, even gewoon Nederlands was teveel moeite blijkbaar? Disrespect!

    Ik mis het DNA gen om een nat kruisje te krijgen van gestreepte topjes,
    het heeft ook wel humor, AAAAA top.
    maar toch wel leuk hoor, weer 's een mooie customshopper op dit forum,
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Nee hoor. Over een klein jaar weer. Met een soortgelijke "aandacht, aandacht" post vanwege een nieuw stuk speelgoed. Maar zeker niet om ook maar iets bij te dragen aan dit forum. Wel halen, niet geven zeg maar. En als het een beetje meezit met een beetje ruzie maken als er kritische vragen worden gesteld, bijvoorbeeld omdat het ding bnnen de kortste keren weer op MP stond.

    En dus, net als in voorgaande varianten van dit draadje, van dit topic kan ik er geen goede redenen voor verzinnen maar jeukt m'n mod-machtsmisbruikvinger.
    Haha.. Nee, ik heb inderdaad geen zin om verder dan dit bij te dragen aan het forum. 😄

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nidlaobud Bekijk bericht
    Haha.. Nee, ik heb inderdaad geen zin om verder dan dit bij te dragen aan het forum. 
    Dus feitelijk kom je alleen je neus laten zien om een beetje stoer de toffe jongen uit te hangen en complimentjes te vangen...

    haha lacheman topinstelling doei
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top