Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 73 van 73
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Huh? Je kunt de ToneX toch prima zonder laptop gebruiken? Zoals eerder vermeld is hij niet handig in gebruik maar het pedaal heeft geen connectie nodig om live mee te spelen. Het enige dat je niet kunt is captures toevoegen of verwijderen maar dat lijkt me dan ook niet wenselijk.
    Tuurlijk wordt hij eerder met de Kemper vergeleken want hij kan wel wat meer de Mooer; hij maakt nauwkeurigere profiles/captures dan de Kemper/QC van een versterker met cab.
    Vote for Pedro!

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Huh? Je kunt de ToneX toch prima zonder laptop gebruiken? Zoals eerder vermeld is hij niet handig in gebruik maar het pedaal heeft geen connectie nodig om live mee te spelen. Het enige dat je niet kunt is captures toevoegen of verwijderen maar dat lijkt me dan ook niet wenselijk.
    Tuurlijk wordt hij eerder met de Kemper vergeleken want hij kan wel wat meer de Mooer; hij maakt nauwkeurigere profiles/captures dan de Kemper/QC van een versterker met cab.
    Ik wil een dergelijk apparaat stand alone volledig kunnen editen, gaat me nog niet eens om live gebruik. Ik sla het verder plat, de user interface is niet mijn ding. Nogmaals, op de klank valt niets af te dingen.

    Je weet dat de Mooer Preamp Live ook een tone capture functie heeft?

  3. #73

    Standaard

    Prima apparaat om thuis mee op te nemen. Vind vooral de cleans heel erg goed. En met een pedalboard ervoor werkt het ook super. Gebruikte eerst two notes om ‘s avonds stil op te nemen. Maar gebruik nu met tonex eigenlijk ook maar 2 presets een fender clean en een Mesa clean en dan één pedalboard. Ik heb overdag zelfs geen zin om meerdere microfoons neer te zetten om op te nemen. En in de mix ga je het toch niet horen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top