Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    Ik heb me al opgegeven, prop zoveel gitaren in de auto als ik er in kan passen, er gaat heel veel weg dankzij carpaal tunnelsyndroom die steeds vervelender wordt zit spelen er toch niet meer in een paar gitaren houd ik en er gaan een 40 in de verkoop, die passen alleen niet allemaal in de auto, doet me ergens wel pijn maar liever dat ze een ander baasje krijgen die ze verwent door veel op ze te spelen.
    Mooi dat je er weer bij bent. En met een mooi aanbod. Wel zwaar balen dat je met dat CTS zit....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    Ik heb me al opgegeven, prop zoveel gitaren in de auto als ik er in kan passen, er gaat heel veel weg dankzij carpaal tunnelsyndroom die steeds vervelender wordt zit spelen er toch niet meer in een paar gitaren houd ik en er gaan een 40 in de verkoop, die passen alleen niet allemaal in de auto, doet me ergens wel pijn maar liever dat ze een ander baasje krijgen die ze verwent door veel op ze te spelen.
    Kun je daar niet aan geopereerd worden? Mijn moeder heeft destijds beide polsen laten doen, de ene bleef ze wel wat last van houden maar de andere was helemaal goed. Was echt lopende band werk in het ziekenhuis.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Mooi dat je er weer bij bent. En met een mooi aanbod. Wel zwaar balen dat je met dat CTS zit....
    In Amsterdam is dat CTS het Cruyff Tunnel Syndrome. Net aan 30 open en nu al bijna een jaar dicht wegens brand (on) veiligheid. Dat gun ik niemand.
    Knudde!

    Gebouwd naar verluid volgens richtlijnen uit Den Haag.

    Het beste dat uit Den Haag komt is de weg naar Amsterdam en Prins S. en de geit.
    Serieus leuk die gasten.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    Ik heb me al opgegeven, prop zoveel gitaren in de auto als ik er in kan passen, er gaat heel veel weg dankzij carpaal tunnelsyndroom die steeds vervelender wordt zit spelen er toch niet meer in een paar gitaren houd ik en er gaan een 40 in de verkoop, die passen alleen niet allemaal in de auto, doet me ergens wel pijn maar liever dat ze een ander baasje krijgen die ze verwent door veel op ze te spelen.
    Hé W.,
    Leuk je weer te zien!

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Kun je daar niet aan geopereerd worden? Mijn moeder heeft destijds beide polsen laten doen, de ene bleef ze wel wat last van houden maar de andere was helemaal goed. Was echt lopende band werk in het ziekenhuis.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    aan 1 hand ben ik al eens geopereerd, dat is bijna 10 jaar geleden, kan ook iets anders zijn mijn pake had ook last van stekende vingers e.d was een vorm van reuma, vooral de laatste tijd nu het koud is plaagt het me bij mijn werk, mogelijk dat ik weer onder het mes ga maar je bent toch vaak een stuk beweeglijkheid kwijt bij de hand die al eens geopereerd is kan ik duim en pink niet meer bij elkaar krijgen, dit was al direct na de operatie zo.
    daarbij ik ben heel erg linkshandig en als die onder het mes zou moeten dan kan ik de eerste week mijn kont niet eens afvegen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    In Amsterdam is dat CTS het Cruyff Tunnel Syndrome. Net aan 30 open en nu al bijna een jaar dicht wegens brand (on) veiligheid. Dat gun ik niemand.
    Knudde!

    Gebouwd naar verluid volgens richtlijnen uit Den Haag.

    Het beste dat uit Den Haag komt is de weg naar Amsterdam en Prins S. en de geit.
    Serieus leuk die gasten.

    Vriendelijke groet, Gus
    Sowieso compleet belachelijk dat er rekening met de brandveiligheid moet worden gehouden in een tunnel. Wat is het volgende, gordels in auto's...???

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    aan 1 hand ben ik al eens geopereerd, dat is bijna 10 jaar geleden, kan ook iets anders zijn mijn pake had ook last van stekende vingers e.d was een vorm van reuma, vooral de laatste tijd nu het koud is plaagt het me bij mijn werk, mogelijk dat ik weer onder het mes ga maar je bent toch vaak een stuk beweeglijkheid kwijt bij de hand die al eens geopereerd is kan ik duim en pink niet meer bij elkaar krijgen, dit was al direct na de operatie zo.
    daarbij ik ben heel erg linkshandig en als die onder het mes zou moeten dan kan ik de eerste week mijn kont niet eens afvegen.
    tjonge Wietse, dat is echt niet fijn.
    Zit je nog steeds in de groenvoorziening, als dat zo is helpt dat natuurlijk niet door al de krachten op gewrichten van je hele arm.
    sterkte!

  8. #18

    Standaard

    net mijn onderdelen bakken gesorteerd, dat gaat ook mee, man wat heb ik een boel knoppen in allerlei variaties opgespaard door de jaren heen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    aan 1 hand ben ik al eens geopereerd, dat is bijna 10 jaar geleden, kan ook iets anders zijn mijn pake had ook last van stekende vingers e.d was een vorm van reuma, vooral de laatste tijd nu het koud is plaagt het me bij mijn werk, mogelijk dat ik weer onder het mes ga maar je bent toch vaak een stuk beweeglijkheid kwijt bij de hand die al eens geopereerd is kan ik duim en pink niet meer bij elkaar krijgen, dit was al direct na de operatie zo.
    daarbij ik ben heel erg linkshandig en als die onder het mes zou moeten dan kan ik de eerste week mijn kont niet eens afvegen.
    Ik heb ook beide polsen laten doen meer dan tien jaar geleden, zou er het werken, motorrijden en gitaarspelen door verliezen en dat zijn nou net de dingen die het meest de verveling doorbreken. Het waren ingrepen van niks en na het ongemak van een korte periode vreemd billenvegen, goed laten genezen en rusten ben ik helemaal klachtenvrij en kan ik alles net zo goed als voor het hele CTS.
    Wel jammer dat het bij jou geen succes was.

  10. #20

    Standaard

    morgen effe spammen op de vlooienmarkt in Zwolle, paar postertjes uitgedraaid die hang ik mooi bij mijn kraam op, mag niet van vitalis maar ik doe het lekker wel!, en volgende week op de supervlooi in Leeuwarden doe ik het weer daar maken ze zich er niet druk om.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top