Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 36
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik heb in 2000 of 2001 mijn silhouette special gekocht. Die kwam met koffer.
    Ik herinner me inderdaad dat er wat oudere MM's zijn die met gigbag kwamen.

    Dat die Suhr met gigbag is verbaast me eigenlijk; dat is toch wel een segment waar ik een koffer wel op prijs zou stellen.
    Aan de andere kant is het misschien ook wel weer geen showstopper....weten zij ook natuurlijk


    @arjanb01, gefeliciteerd met de aanwinst! Vwb uiterlijk toch wel weer dicht bij je vorige Maybach gebleven
    Thanx Dennis! Ik heb deze strat trouwens ook van een Dennis gekocht maar ik denk niet dat jij het was want jij woont niet in België 😉
    Qua uiterlijk dicht bij Maybach klopt deels, maar qua kleur en specs wel een andere soort strat. Deze is wat zwaarder en heeft een veel dunnere nek. Die Maybach was door de Essen body extreem licht. Verder andere fretboard radius die bij deze Fender comfortabeler speelt en hij klinkt wat helderder dan de Ambers die in de Maybach zaten.
    Superblij mee en heb nu een Strat, Tele en een Les Paul qua elektrische planken. En het leuke is dat elke keer als ik ga spelen ik ze alle 3 evenveel aandacht geef en bij elke gitaar ga je andere muziekjes spelen, wel grappig.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Mooie gitaar, heb een sunburst uit 2007 maar die wordt binnenkort opgehaald voor €650.

    Over koffers/gigbags gesproken. Onlangs heb ik een American Vintage II gekocht. Super gitaar maar de koffer is niet al te best. De pootjes die eronder zitten zitten dieper dan de scharnieren waardoor de koffer niet fatsoenlijk neergezet kan worden. Aangezien de gitaar echt top is laat ik het maar zo. Weet niet hoe die pootjes vastzitten anders zou ik ze met wat ringetjes kunnen opvullen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ach ja...
    Vroegah kreeg je overal een koffer bij, had je je huis vol koffers staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    ...er staan inmiddels vijf koffers op zolder staan, waarvan drie best hele dikke.
    Sinds enkele jaren bewaar ik alle gitaren in hun koffer - behalve de Taylor, die hangt in de huiskamer aan de muur.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Nee, hier hangt/staat alles in de woonkamer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Bij m’n weten had MM altijd al die koffers, kan zijn dat ze in de 90s gigbags hadden maar dat weet ik niet want toen waren die gitaren nog niet in beeld bij me.
    De MM EvH van mijn vader uit ik denk 1993 kwam met koffer.

    PRS en case candy? Bij mijn CE 24 zaten een paar inbussleutels en een dunne gig bag... Koffers krijg je pas bij de core modellen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ok, dat wist ik niet. Ik weet niet of bij deze strat de gigbag er standaard bij zat. Kreeg hem er bij geleverd.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Prachtige Strat! En goed om te lezen dat ‘ie ook goed bevalt. Ben mijn Strats een beetje aan het herontdekken nu ik wekelijks een bluesjam bezoek.

    Hoe is het neckprofiel? (Dikte/vorm achterkant bedoel ik dan)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nek profiel is medium, bescheiden C vorm met niet teveel rug. Echt comfortabel en vergelijkbaar met een avri Fender hals.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.147

    Standaard

    Mooie gitaar, mooie kleur. Heb zelf sinds 2011 de Classic 60s tele in OW, kan daar niet echt vrienden mee worden eerlijk gezegd. Misschien toch maar eens afscheid van nemen.
    ALLES IS VERKOCHT!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Aha, ook een mooie gitaar? Ga je er een classic player strat of vintera 60s strat voor kopen? Heb eerst naar die vintera’s gekeken maar vond ze te duur nieuw en wilde een strat met een rosewood toets ipv pau Ferro wat ik niet mooi vind en te licht van kleur is naar m’n smaak.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top