Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik snap, inflatie enzo, maar ik heb wel het idee dat Fender elke nieuwe opvolgende serie een paar honderd euro duurder maakt.
    Dat klopt, en om dat een beetje te verdoezelen worden dan steeds weer de modelnamen aangepast. Aan de andere kant is alle case candy wegbezuinigd en krijg je bij een Player Strat nog niet eens meer een gig bag erbij.

  2. #12
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Eigenlijk wel raar. Je wil als merk je onderscheiden en zeker als je zo'n geschiedenis/naam hebt. Dan is juist een volledige set met case candy erbij een must lijkt mij.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zoals al gezegd, bezuinigen terwijl andere merken als PRS wel een compleet pakket aanbieden incl gigbag of koffer.
    Ik heb dan nooit echt begrepen bij Fender maar met of zonder gigbag of koffer, Fenders verkopen toch wel.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Bij mijn Gretsch van bijna €1000 kwam ook geen tas of koffer, die heb ik er zelf bij moeten kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Bij mijn Gretsch van bijna €1000 kwam ook geen tas of koffer, die heb ik er zelf bij moeten kopen.
    Beetje een soort psychologische grens: net geen duizend euri kan je over de huppel halen om ‘m te kopen. Met case misschien wel €1100; kan gevoelsmatig net te veel zijn. Maar ik vind het niet netjes; het is toch een segment waar je een koffer bij verwacht.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.328

    Standaard

    Ach ja...
    Vroegah kreeg je overal een koffer bij, had je je huis vol koffers staan.
    Vaak nog multifunctioneel ook.
    Kan me herinneren dat ik lang geleden nog wel eens wat van de prijs af wist te krijgen door overbodige koffers achter te laten, maar ook dat de muziekwinkel vol koffers stond, die niet verkocht werden.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Gefeliciteerd Arjan, lijken me prima gitaren 👍🏻

    Qua koffers; vanaf een bepaald segment verwacht ik doe er ook wel bij. Maar een Mexicaan zit daar mi. nog niet in.

    Overigens; ik heb een Luke en een Suhr waar standaard een gigbag bij zat.
    Volgens mij is MM later op koffers overgestapt want die zit bij mijn andere Luke. Tegenwoordig geeft MM volgens mij weer gigbags, maar dan wel van Mono.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Thanks, Vincent. Supermooie strat, de Hendrix en Mayer licks vliegen me om de oren als ik hem oppak 😁
    Bij m’n weten had MM altijd al die koffers, kan zijn dat ze in de 90s gigbags hadden maar dat weet ik niet want toen waren die gitaren nog niet in beeld bij me.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Overigens; ik heb een Luke en een Suhr waar standaard een gigbag bij zat.
    Volgens mij is MM later op koffers overgestapt want die zit bij mijn andere Luke.
    Ik heb in 2000 of 2001 mijn silhouette special gekocht. Die kwam met koffer.
    Ik herinner me inderdaad dat er wat oudere MM's zijn die met gigbag kwamen.

    Dat die Suhr met gigbag is verbaast me eigenlijk; dat is toch wel een segment waar ik een koffer wel op prijs zou stellen.
    Aan de andere kant is het misschien ook wel weer geen showstopper....weten zij ook natuurlijk


    @arjanb01, gefeliciteerd met de aanwinst! Vwb uiterlijk toch wel weer dicht bij je vorige Maybach gebleven

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Beetje een soort psychologische grens: net geen duizend euri kan je over de huppel halen om ‘m te kopen. Met case misschien wel €1100; kan gevoelsmatig net te veel zijn. Maar ik vind het niet netjes; het is toch een segment waar je een koffer bij verwacht.
    Ja, en mijn Fender durf ik nog wel in een tasje te stoppen, maar bij zo’n hollowbody wilde ik wel een koffer.

    En inderdaad, wat Tupelo aangeeft, er staan inmiddels vijf koffers op zolder staan, waarvan drie best hele dikke.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top