Zag deze gitaar eergisteren op Mp, volg de Classic Vibes sinds Arjanb01's topic. Voor 325 mee naar huis genomen, zit een vervangende tex-mex loaded slagplaat op. Kreeg de oude er bij.
Eerste indruk is erg goed. Goed afgewerkt, lekker glad gepolijste frets. Ziet er allemaal erg strak uit. Fijne sound, de tex-mex is behoorlijk beefy.
Was bang dat ik de 50s hals te dik vond, maar dat valt reuze mee, vind hem juist fijn. Ook wel eens een Mexicaanse Baja in handen gehad, vond ik onprettig dik toen.
Voorlopig erg tevreden mee. Als je kijkt wat een standaard USA strat tegenwoordig kost, dan gaat het qua prijs/kwaliteit nergens over natuurlijk.
Hier links op de familiefoto:

Rechts mijn eerste elektrische gitaar, voor mij uitgezocht door mijn gitaar leraar George Kleefman in 1980, een 1976 Ibanez strat. Een jaar of 15 geleden door Don Hofstee gerestaureerd, oa herfret en shielding. Kostte 500 gulden toen (230€)
In het midden een 1991 USA standard met SD hotrail. Een jaar of 10 geleden voor 600€ aangeschaft, dat was ook toen een koopje.