Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33

Discussie: Maxwell Guitars

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard Maxwell Guitars

    Ineens blijk ik klant van Max te zijn. In een email wordt de nieuwe(?) gitaarlijn van Max - Maxwell Guitars - geproduceerd in Europa, gepresenteerd. Fully aged en flink aan de prijs.
    Is het wat, of mosterd na de maaltijd?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Kreeg die mail ook.
    Kwam eerst met een survey om te polsen wat klanten wilden en hij heeft geluisterd want ziedaar, dit willen we.
    Relic met respect voor environment.
    Ik vind het mooi.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    De lijn van Maxwell Guitars is bedacht en gemaakt door Max Guitar. Gebaseerd op vertrouwde vintage waarden en vakmanschap gecombineerd met moderne productie technieken.

    Daar zit robbie van der ende dus achter. Beetje oppassen dus. Is een soort tweedehandsautohandelaar die in gitaren is gaan doen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    De lijn van Maxwell Guitars is bedacht en gemaakt door Max Guitar. Gebaseerd op vertrouwde vintage waarden en vakmanschap gecombineerd met moderne productie technieken.

    Daar zit robbie van der ende dus achter. Beetje oppassen dus. Is een soort tweedehandsautohandelaar die in gitaren is gaan doen.
    Klinkt wat tegenstrijdig; ik lees: goede vertrouwde kwaliteit door iemand die niet helemaal te vertrouwen is. Wil je het geheim met ons delen?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Beetje vaag verhaal toch? Zegt niets over de kwaliteit van die gitaren maar waar hoe en wat is met een rookgordijn omgeven. Kunnen net zo goed in moldavië geassembleerde gitaren met chinese hardware zijn. Vooral dat verhaaltje over winstgedreven merken en het milieu op de website zijn gewoon bullshit.

    Geef toe dat ik door wat negatieve ervaringen met de man persoonlijk bepaald niet objectief ben.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Had die Robbert vroeger niet MXG guitars? Een samenwerking met Patrick Eggle. Goeie (super)strats. Heb er weleens in de 90s eentje in de handen gehad, speelde fijn, alleen lelijke headstock en een paar jaartjes later was het over tussen die 2 en kon je ze voor een prikkie tweedehands krijgen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    De eerste batch is door patrick eggle gemaakt. Logo is nog door mij ontworpen (niet dat die zo geweldig was maar toch). De samenwerking liep al snel spaak blijkbaar en hij heeft nog een tijd die lijn doorgezet met gitaren van beduidend mindere kwaliteit.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Deze MXG hangt er al minstens 15 jaar te koop, maar dat is (behalve vanwege de looks) vast ook omdat het niet voor een prikkie is.

    https://www.tools4tones.nl/mxg-guita...ilter_name=Mxg

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Die dus. Die headstock 😝
    En 995….logisch dat hij al zolang te koop staat. 15 jaar??? Dan vraag ik mij af of hij überhaupt nog bespeelbaar is.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Minimaal 15 jaar. Net zoals een door Andre van der End gebouwde Strat.
    Ook zo’n tijdgebonden bling bling superstrat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top