Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard Behringer RV600 reverb machine, of?

    Tijdje terug een band gezien die een RV600 inzette voor dikke geluiden, bijna orgel achtig. Even zitten opzoeken en zie dat het een kopie is van de Line6 Verbzilla. Uiteraard een kopie, zoals altijd bij Behringer.

    Ik zie ze voor rond de €75 verkocht worden. Maar ben een beetje bang voor de plastic kwaliteit. Iemand ervaringen?

    Of zelfs een betere of leuke andere optie?
    Gezocht: Ibanez DE7

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.777

    Standaard

    Op het filmpje klinkt het allemaal best goed, zeker voor dat geld. Hoe het zich op de langere termijn houdt, is - zoals te doen gebruikelijk bij Behringer - natuurlijk gissen. Voor dat geld kom je tegenwoordig zelfs alleen nog maar in de buurt van Mooer, waarvoor ik overigens niet (meer) zou opteren.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Waar zou je wel voor opteren?
    Gezocht: Ibanez DE7

  4. #4

    Standaard

    Dezelfde commentaar was vrij algemeen bij de plastic cases van Arions en Ibanez Soundtanks. Ik heb er nog nooit eentje gezien die stuk was gegaan, omdat de behuizing het gebruik niet aan kon. Dus als de plastic behguizing de motivatie is om het niet te doen zou ik dat heroverwegen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.392

    Standaard

    Ik heb best veel Behringer spul en het werkt allemaal al jaren zonder problemen.

    En anders op zoek naar een Verbzilla? Ik heb een delay en een chorus uit die reeks gehad. Die gaan in ieder geval niet stuk en je kunt er iemand de hersens mee in slaan, zo zwaar. Een nadeel: elk pedaal moet zijn eigen voeding, anders stoort ie. Kan zijn dat een moderne multi voeding met goed gescheiden uitgangen ook voldoet maar een daisy chain zit er niet in bij die pedalen. Staat ook in de handleiding, rare jongens bij Line 6.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Waar zou je wel voor opteren?
    Heb vorig jaar - mede op advies van een aantal forumleden - de TC Electronic Hall of Fame 2 Reverb gekocht, en die bevalt prima. Wel wat duurder (toen €123) maar in een redelijk onverwoestbaar metalen behuizing. Fijn ding.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top