Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 28
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Als jij denkt dat die muziek armoedig is, denk ik eerlijk gezegd dat dat precies blootlegt wat jij (nog) ontbeert en waarom t jou niet lukt muziek te schrijven die meer views of hits of streams etc trekt. Ik zou me er meer in verdiepen, wellicht dat je er dan ook meer uit kunt halen dan t akkoordenschema, en wellicht dat je er dan ook meer bewondering voor krijgt en wellicht lukt t je dan kom zelf meer aantrekkelijke liedjes te schrijven. Het is een ware kunst, en echt niet makkelijk, en helemaal met armoedig

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ed Sheerans liedjes blinken daarin uit. Muzikaal armoedig, .
    Arjan.. Arjan ..Arjan...... Ed Sheeran muzikaal armoedig !! Dat kan maar twee dingen betekenen, of je heb totaal geen verstand van muziek, of je heb nog nooit naar die man geluisterd

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Fu, je hebt een te hoge dunk van de top van de top van de pop. Het is wel degelijk muzikaal armoedig, omdat de industrie kan bepalen welke weinige elementen ertoe doen en daar dan in voorzien. Al het risico is eruit en alleen de uitvoerders veranderen om de zoveel tijd. Alle artistieke vrijheid die nog over is, gaat zitten in subtiliteiten en nuances waardoor wij nu kunnen zeggen: zie je, het zit wel degelijk heel vernuftig in elkaar. Ik zou het gedeeltelijk met je eens zijn als het ging over twee of drie tiers onder Ed Sheeran.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Arjan.. Arjan ..Arjan...... Ed Sheeran muzikaal armoedig !! Dat kan maar twee dingen betekenen, of je heb totaal geen verstand van muziek, of je heb nog nooit naar die man geluisterd
    Ik word moe van dit soort sadomasochistisch geneuzel.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Ik word moe van dit soort sadomasochistisch geneuzel.
    En ik wordt moe van jou politiek correcte oneerlijk gezwam, wees een keer eerlijk in je commentaar, of hou je muil

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Verklaar je nader. Ik vind het vooral oneerlijk om iemand alleen de keuze te geven het met jou eens te zijn of geen verstand van muziek te hebben.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Fu, je hebt een te hoge dunk van de top van de top van de pop. Het is wel degelijk muzikaal armoedig, omdat de industrie kan bepalen welke weinige elementen ertoe doen en daar dan in voorzien. Al het risico is eruit en alleen de uitvoerders veranderen om de zoveel tijd. Alle artistieke vrijheid die nog over is, gaat zitten in subtiliteiten en nuances waardoor wij nu kunnen zeggen: zie je, het zit wel degelijk heel vernuftig in elkaar. Ik zou het gedeeltelijk met je eens zijn als het ging over twee of drie tiers onder Ed Sheeran.
    Alle grote muzikanten ter aarde willen met die man samen werken, en dat heeft niets met geld te maken want dat hebben ze zat,
    Maar meneer zolderkamer muzikant Cageman zal wel even zeggen hoe de wereld in elkaar steekt, hoe je muziek moet maken en wat wel of niet goed, ingewikkeld of ik weet weet niet wat is.
    Over hoge dunk gesproken

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Verklaar je nader. Ik vind het vooral oneerlijk om iemand alleen de keuze te geven het met jou eens te zijn of geen verstand van muziek te hebben.
    We hebben het hier nu niet over smaak,

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Voordat we verder rollebollen misschien eerst maar eens definiëren wat muzikale armoede is. Voor mij is dat een (dis)kwalificatie op basis van persoonlijke smaak. Muziek raakt je, of het raakt je niet. Vaak raakt juist de meest simpele (armoedige?) muziek....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    We hebben het hier nu niet over smaak,
    Ik dacht meer te lezen dan alleen een reactie op wat ik hier zei, maar ik heb me vergist dan denk ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top