Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Die dd lak… heb je die gespoten of met iets anders anders aangebracht?
    Met speciale poly-roller. Eerste laag 10% verdund, zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Op kamertemperatuur. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik nog moet schuren en polijsten. Heb het even bij twee lagen gehouden. Als ik weer eens tijd en zin heb schuur ik het weer glad en dan maak ik het af. Inclusief burst, want dat maakt het net iets minder bloemig.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Haha! Niet helemaal mijn smaak maar toch wel cool 😎
    En AliExpress-parts… I’m a sucker for AliExpress parts!
    Nou, is wel learn by the burn. Heb er ook wel eens absolute troep gekocht, maar voor bepaalde dingen (schroefjes, pickguards etc) is het wat mij betreft prima. En die pickups is ook hit or miss. Ik denk dat ze van dag tot dag verschillen in windingen en kwaliteit. Ik mat hele andere waarden dan de expert op TDPRI. Maar ja, voor een project als dit is het prima.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Hals kwam van mp dus decal zat er waarschijnlijk al op?
    Verder doet het Japanse katoenmotiefje pijn aan m'n ogen, maar da's vast de bedoeling
    Voor de rest niks mis mee
    Decal zat bij de prijs op MP inbegrepen, ja. Pijn aan de ogen, maar een zegen voor de oren zullen we maar denken. Was inderdaad de bedoeling, ik heb een voorliefde voor extravagante finishes.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Oh maar ik snap wel dat nep van MP ook nep blijft. Gewoon happy wezen togggg.
    Och, had geen zin om met een mesje de lak over de decal weg te krabben. Happy as it is. En de meeste 'kenners' zullen toch niet denken dat het een custom shop model is, denk ik.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Vinnum ge-wel-dig!
    Succes met je gig!

    Als je je eens verveelt, ik zou wel graag willen horen hoe dat klinkt.
    Vriendelijke groet, Gus
    Thanks Gus! Ik zal eens kijken of er wat opnames te maken zijn. Anders ga ik er tijdens de kerstdagen wel even voor zitten, vind het zeer de moeite waard. En weer eens wat anders.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Wat een heerlijk gitaartje! Prachtig!
    Thanks you, Sir!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kostwinner Bekijk bericht
    Met speciale poly-roller. Eerste laag 10% verdund, zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Op kamertemperatuur. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik nog moet schuren en polijsten. Heb het even bij twee lagen gehouden. Als ik weer eens tijd en zin heb schuur ik het weer glad en dan maak ik het af. Inclusief burst, want dat maakt het net iets minder bloemig.
    Heb weleens een gitaar gefinishd met rustins plastic coat op die manier maar dat doe ik ook niet meer want mooi glad krijg je het nauwelijks zonder flink schuurwerk. Als porefiller is het trouwens wel uitstekend.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Heb weleens een gitaar gefinishd met rustins plastic coat op die manier maar dat doe ik ook niet meer want mooi glad krijg je het nauwelijks zonder flink schuurwerk.
    Dat klopt wel ja. Buiten dat het nogal bewerkelijk is vind ik het wel mooi spul, die plastic coating.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dat klopt wel ja. Buiten dat het nogal bewerkelijk is vind ik het wel mooi spul, die plastic coating.
    Met de juiste verdunner kan je het ook spuiten maar zie nog geen voordelen tov 2k lak uit een spuitbus.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2012
    Locatie
    Amstelvette
    Berichten
    110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Met de juiste verdunner kan je het ook spuiten maar zie nog geen voordelen tov 2k lak uit een spuitbus.
    Heb ook met 2K spuitbus gewerkt van Spraymax. Het enige nadeel daarvan vond ik dat het reageert met andere kunststoffen, in het bijzonder het rubber van mijn gitaarstand. Het werd weer week op die plek en nam het schuimrubber als het ware op. Gevolg: donkere plek. Poly en plastic blijft gewoon keihard en je kunt er mee gooien en smijten. Volgende keer probeer ik toch eens die spuitbus van Action waar ik hier veel goede verhalen over heb gelezen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top