Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 114
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Volgens mij zijn we nog met zo’n 10 man actief op het forum. Meer namen zie ik niet meer…..
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Tja, als er geen nieuwe leden meer bij komen...

    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    D'r is een strenge ballotage.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ja Erik, ik ook van jou.
    Anyway, via outlook lukt niet, via tijdelijke-email.nl dus wel. Nu wachten tot ik door een moderator toegelaten wordt. Als dat alleen de beheerder is (Ido?) Is er weinig hoop.
    En dat gebeurd dus niet. En zo sterft gitaarnet langzaam uit. Misschien moet iemand degene die dit beheert eens contacten om het beheer over te dragen. Maar ik heb geen idee wie dat is.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.569

    Standaard

    Je kunt je ook afvragen waarom dit forum überhaupt nog bestaat. Behalve voor de dino’s die hier nog posten, heeft het weinig toegevoegde waarde meer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Je kunt je ook afvragen waarom dit forum überhaupt nog bestaat. Behalve voor de dino’s die hier nog posten, heeft het weinig toegevoegde waarde meer.
    Het kip-ei dillema denk ik.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Je kunt je ook afvragen waarom dit forum überhaupt nog bestaat. Behalve voor de dino’s die hier nog posten, heeft het weinig toegevoegde waarde meer.
    Ben ik het niet mee eens. Ik vind persoonlijk een forum leuker en persoonlijker dan Facebook of andere social media. Ik vind het juist erg raar dat in een land met zoveel gitaristen een gitaarforum niet meer leven heeft. Buitenlandse fora lukt het ook, die leven nog volop. Maar toch leuker om in je eigen taal te kunnen converseren en wie weet nog wat mensen te leren kennen.

    Ik hoop dat de moderators meelezen en het forum weer wat leven in zullen blazen en nieuwe leden gewoon toelaten. Zou zonde zijn als het zou verdwijnen!

    Misschien een reactie van de moderators? Of nieuwe moderators aanstellen?
    Laatst gewijzigd door apekop; 11 december 2022 om 08:52
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Nah, dat vind ik niet terecht. Er kwam al een tijd bijna niemand meer en werd de benodigde tijdsinvestering voor onderhoud te groot. Daarna werd het een spambrievenbus, en toen was het - terecht - klaar. Hij heeft het nog lang volgehouden, vind ik.
    Het was niet als kritiek naar Maurice bedoelt. Mede doordat het forum langzaam insliep had hij er ook wat minder focus op volgens mij. Snap ik wel, want waar doe je het nog voor meer een handje vol gebruikers… Sowieso was hij daarvoor vooral achter de schermen actief en de mods deden het meer ‘zichtbare’ werk op het forum zelf. En die waren er ook weg.

    Resultaat was idd dat alleen de hoogst nodige technische zaken nog werden gedaan, maar bijv. geen moderatie meer. Dat icm de spambots resulteerde in het ‘zooitje’ wat ik bedoelde.
    Zowel qua workload als kosten voor hosting etc. kon dat niet meer uit. En kan me ook voorstellen dat Maurice, die 20 jaar terug ofzo dat forum uit hobby is opgestart, inmiddels ook wat andere prio’s heeft.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    kan niet anders zeggen dat ik zo lang als ik hier nu actief ben wel elke dag even kijk of er nog leuke topics zijn.

    dat het in het buitenland allemaal wel schijnt te lopen is natuurlijk ook omdat een forum als TDPRI engelstalig is en dan trek je ook meer mensen.
    als het van het net zou worden gehaald blijf ik aan dit forum wel goede herinneringen overhouden.
    veel hier geleerd en ook prachtige bouwverslagen voorbij zien komen die mij geïnspireerd hebben.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ook ik kijk elke dag één of meerdere keren of er wat leuks te lezen valt.

    Ben lid van meerdere fora, en vind dat ook veel leuker dan socials. Alleen talkbass vind ik een beetje shit; na een paar mislukte login pogingen is mijn IP adres pertinent geband. Beetje jammer, kan je ze ook niet meer berichten dat dat zo is.......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top