Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 9101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 114
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dat mag jij vinden. Ik zie dat je sinds 2011 op dit forum zit. Daarvoor was er echt minder gezeik en meer gezelligheid met geouwehoer over muziek en gitaren.
    Hier is het gewoon echt veranderd de laatste jaren. En een aantal members heeft hier een niet gunstige invloed op gehad helaas. Heel jammer.
    Ik denk dat wij ons er allemaal wel eens schuldig aan maken, zou erniet te zwaar aan tillen…..

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Ik herinner mij ook de posts van Jeroen over theorie. Hij had echt moeite gedaan om alles mooi uit te schrijven.
    Forum was toen echt springlevend...

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    De posts van Brad over theorie waren anders ook niet mis!

  4. #104
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Nahja blijkbaar. Posts waar ik in het verleden voor geband ben, ga ik nu nog wat strepen overheen. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de teloorgang......

    Ander forum waar ik zo ongeveer vanaf het begin bij betrokken was, ben ik nu voorgoed geband. Ik heb het er ook wel een beetje op aan laten komen hoor.
    Meen je dat nou? Mag je daar niet meer terugkomen? Je was ff flink op dreef, maar persoonlijk heb ik daar weinig moeite mee. Maar daar zitten de laatste tijd een stuk of wat klagers die steeds op de knop drukken.

    Welke mod heeft je op vakantie gestuurd? Volledige nick hoeft niet, een paar letters is genoeg.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    sinds 2011 op dit forum zit. Daarvoor was er echt minder gezeik en meer gezelligheid met geouwehoer over muziek en gitaren.
    Hmm... vroeger was alles beter.... Ik geloof dat je jezelf het verleden wat "zonnig" herinnert ;-). Ja, er waren meer leden die actiever discussieerden dus was het geheel levendiger. Neemt niet weg dat ook ver voor 2011 verreweg de grootste hoeveelheid activiteit en "gezelligheid" plaatsvond in OT. En ook van voor 2011 kan ik, als ik er voor zou gaan zitten, een mooi lijstje maken van voorbeelden waar in extreme mate de vlam in de pan ging. Allerhande redenen waaronder persoonlijke meningen en soms zeer korte lontjes. Jammer want we hebben er leuke en trouwe leden door zien vertrekken. Ik heb wel het gevoel dat, OT uitgezonderd, een paar van de heetste momenten te maken hadden met de suffe forumregel dat elke vorm van activiteit die uitgelegd kon worden als "commercieel" leidde tot een paar moord-en-brand gillende forumleden, vooral in de versterkerrubrieken.

    Neemt niet weg dat ook een groot aantal leden van het eerste uur in de jaren erna een ander leven zijn ingeslagen waar zo'n forum niet meer zo'n grote rol in speelt. Relaties, huwelijken, ziekte, kinderen, banen. Een mooi voorbeeld is het forumlid wat toen hij begon te GN-en in een, als ik het me goed herinner, suf callcenter baantje zat, later het basisonderwijs is ingegaan en nu geregeld de media haalt als één van de grote karretrekkers voor vernieuwing in dat basisonderwijs, inclusief het vol organiseren van het Maliveld. Nope, dan ga je niet s' avonds lekker zitten forummen op een plek waar al je bekenden van weleer weg zijn.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Maar niemand weet hoe mr gitaarnet heet of een correspondentieadres heeft?
    Ido Hurkmans. Moet te vinden zijn door Bellingcat.

    Edit: Of google. Ido Hurkmans at Website Informer
    Laatst gewijzigd door grayfink; 29 december 2022 om 13:14
    ALLES IS VERKOCHT!

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Hij woont hier vlakbij, kom er bijna dagelijks langs.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.812

    Standaard

    Als je daar woont snap ik dat je alle zin in het leven of gitaarnet verloren hebt

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pter Bekijk bericht
    Als je daar woont snap ik dat je alle zin in het leven of gitaarnet verloren hebt
    Waarom, mensen kunnen daar toch ook gelukkig zijn?

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Waarom, mensen kunnen daar toch ook gelukkig zijn?
    Zeker, maar sommigen moeten wat roepen als het gaat over mensen die in de hoofdstad wonen. En vice versa trouwens.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top