Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 114
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik snap niet dat die beheerder zich niet laat zien hier? Hij is toch per jaar kosten voor het gebruiken van het internet domeinadres kwijt? Zou je dan toch door moeten hebben en het dan al dan niet opdoeken? Voor die paar gebruikers die hier nog zijn is het niet de moeite nog om dit forum in de lucht te houden lijkt mij.
    Dat zeg jij; wellicht kom jij hier tegen jouw zin in, maar de rest is volgens mij vrij om te komen hier.........

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Dat zeg jij; wellicht kom jij hier tegen jouw zin in, maar de rest is volgens mij vrij om te komen hier.........
    Ik kom hier vanwege mijn taakstraf.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik kom hier vanwege mijn taakstraf.
    Maar ja, jij bent Erik de Perik, een verhaal apart……

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Maar ja, jij bent Erik de Perik, een verhaal apart……
    Nahja blijkbaar. Posts waar ik in het verleden voor geband ben, ga ik nu nog wat strepen overheen. Dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de teloorgang......

    Ander forum waar ik zo ongeveer vanaf het begin bij betrokken was, ben ik nu voorgoed geband. Ik heb het er ook wel een beetje op aan laten komen hoor.

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    ....

    Ander forum waar ik zo ongeveer vanaf het begin bij betrokken was, ben ik nu voorgoed geband.
    dat schept een band natuurlijk

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Dat zeg jij; wellicht kom jij hier tegen jouw zin in, maar de rest is volgens mij vrij om te komen hier.........
    Welke rest? Die 5 man die hier nog komt? Als ik beheerder was zou ik dit forum meteen opdoeken, los van de kosten. Het is hier de laatste jaren alleen maar negatiever geworden. Een hoop kennis weggegaan en daarvoor in de plaats mensen die een hoop op Google zoeken, hier plaatsen en dan doen alsof ze ergens verstand van hebben.
    Daarbij worden positieve berichten ondergesneeuwd door negatieve, betweterige opmerkingen.
    Als ik beheerder hier was wist ik het wel….

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Alleen in dit onderwerp al, tel ik een veelvoud van vijf.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Welke rest? Die 5 man die hier nog komt? Als ik beheerder was zou ik dit forum meteen opdoeken, los van de kosten. Het is hier de laatste jaren alleen maar negatiever geworden. Een hoop kennis weggegaan en daarvoor in de plaats mensen die een hoop op Google zoeken, hier plaatsen en dan doen alsof ze ergens verstand van hebben.
    Daarbij worden positieve berichten ondergesneeuwd door negatieve, betweterige opmerkingen.
    Als ik beheerder hier was wist ik het wel….
    Wat een ouwemannegezeur zeg. Als je daar slecht tegen kan moet je zwz niet op internet gaan. Vanaf dag een van dit forum en vele andere was er altijd al gedoe en gezeik. Mensen gaan weg omdat er steeds minder gitaar-inhoudelijks wordt gemeld en het steeds meer een soort libelle forum voor mannen is geworden.

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Wat een ouwemannegezeur zeg. Als je daar slecht tegen kan moet je zwz niet op internet gaan. Vanaf dag een van dit forum en vele andere was er altijd al gedoe en gezeik. Mensen gaan weg omdat er steeds minder gitaar-inhoudelijks wordt gemeld en het steeds meer een soort libelle forum voor mannen is geworden.
    Ja, het kipkakel forum!

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Wat een ouwemannegezeur zeg. Als je daar slecht tegen kan moet je zwz niet op internet gaan. Vanaf dag een van dit forum en vele andere was er altijd al gedoe en gezeik. Mensen gaan weg omdat er steeds minder gitaar-inhoudelijks wordt gemeld en het steeds meer een soort libelle forum voor mannen is geworden.
    Dat mag jij vinden. Ik zie dat je sinds 2011 op dit forum zit. Daarvoor was er echt minder gezeik en meer gezelligheid met geouwehoer over muziek en gitaren.
    Hier is het gewoon echt veranderd de laatste jaren. En een aantal members heeft hier een niet gunstige invloed op gehad helaas. Heel jammer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top