Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 114
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard Is gitaarnet gestopt

    ik klikte net ergens op een bewaarde link en kreeg volgende te zien

    Hoe zit dat het lijkt nog steeds te werken

    Helaas, Gitaar.net is gestopt
    Na 22 jaar Gitaar.net te hebben gebouwd en onderhouden, is de tijd aangebroken om te stoppen met de site. Door het sterk teruggelopen gebruik van de site aan de ene kant, en de kosten plus beheerwerk aan de andere kant, was de beslissing om te stoppen al ruime tijd geleden gevallen.

    Voor een groepje vaste bezoekers (jullie weten wie jullie zijn!) heb ik de site nog wel een tijd lang draaiend gehouden. Helaas zijn er spammers die het aanmaken van accounts en het posten van spamberichten nu dusdanig geautomatiseerd lijken te hebben, dat er geen beginnen meer aan is om deze te modereren en te blokkeren. De forums stromen vol met spamberichten, wat deze helaas waardeloos maakt.

    Ik zal met veel plezier terugdenken aan alle goeds dat uit Gitaar.net is gekomen. De hoeveelheid speelplezier, kennis, hulp, inspiratie, lief, leed, zin en onzin die uitgewisseld is, is gigantisch. De meetings die gehouden zijn waren altijd goed. De gitaar met handtekeningen die ik op de meeting in Nijmegen heb gekregen (en waarmee we bijna de kroeg uit zijn gezet, omdat iedereen er op wilde spelen) hangt hier nog altijd aan de muur. Ik heb volgens mij nog steeds paper cuts van het dichtlikken van enveloppen met plectrums. Het bestaan van een heuse Gitaar.net baby is een mooie kroon op het werk :-)

    Bedankt voor alles, het ga jullie goed, gitaarvrienden!
    Till we meet again!!

    Maurice Makaay

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    We hebben gewonnen?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.785

    Standaard

    Da’s alweer ’n jaar of vijf geleden, schat ik.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Gitaarnet is morsdood. Het gitaarnet forum is daarintegen springlevend….

    Alhoewel. Ik heb het vermoeden dat de gemiddelde gebruiker allang de pensioengerechtigde leeftijd overschreden heeft. En vrouwen bestaan ook niet in het gitaarnet universum. Verder wordt er vooral gepost in het off topic gedeelte.

    Zeg jij het maar dan…

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Gitaarnet is morsdood. Het gitaarnet forum is daarintegen springlevend….

    Alhoewel. Ik heb het vermoeden dat de gemiddelde gebruiker allang de pensioengerechtigde leeftijd overschreden heeft. En vrouwen bestaan ook niet in het gitaarnet universum. Verder wordt er vooral gepost in het off topic gedeelte.

    Zeg jij het maar dan…
    Oke dan zeg ik het maar ik kijk elke dag even op het Forum gewoon of er iets zinnigs bij staat en ja ik ben ook al enige tijd gepensioneerd 76+ verzamel meer gitaren dn ik speel. maar dat heeft zo zijn redenen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik word volgend jaar 60 dus nog een jonkie.
    Als er iemand een vraag heeft probeer ik daar serieus op te antwoorden, voor zover ik dat kan binnen mijn beperkingen natuurlijk
    Daarom ben ik ook zo geliefd hier

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.198

    Standaard

    Ja dat ligt er al wel ff uit. Vijf jaar al Foob... Jezus wat gaat de tijd hard dan!

    Maurice deed er de laatste jaren te weinig aan dus idd werd het een zooitje. Uiteindelijk nog maar een handjevol gebruikers waarvan het grootste deel overigens (inmiddels) ook hier in meer of mindere mate actief.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ja dat ligt er al wel ff uit. Vijf jaar al Foob... Jezus wat gaat de tijd hard dan!

    Maurice deed er de laatste jaren te weinig aan dus idd werd het een zooitje. Uiteindelijk nog maar een handjevol gebruikers waarvan het grootste deel overigens (inmiddels) ook hier in meer of mindere mate actief.
    Nahja The Brad maakte een omgekeerde beweging en viert inmiddels triomfen op de buitenlandse fora. Hopelijk noemt hij ons nog eens daar.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.972

    Standaard

    Ik mis Milko en vooral z'n fijnbesnaarde bijdragen ook nog altijd!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Milko was een held! Heb z’n bijdrages met een glimlach gelezen altijd 😆
    Eigenlijk best belachelijk dat hij gebanned werd. Hij had alleen een hele uitgesproken voorkeur voor gevormde vrouwen met ronde billen. Niks mis mee 😎

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top