Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik heb ook een beetje ervaring met in-ears. Ik heb ze van Shure gehad, en nu heb ik al een paar jaar de goedkope KZ dopjes van Ali. En die klinken misschien niet het allerbest, maar dat vind ik minder belangrijk. Als ik mezelf en de rest maar hoor, dat vind ik interessant. Hoe het klinkt is vooral voor de FOH. Daar moet het goed klinken. Op mijn dopjes vind ik dat minder prioriteit.
    Daar zat ik ook naar te kijken. Dempen die dopjes ook goed? Ik moet namelijk ivm een niet zo'n best gehoor voorzichtig zijn .. Ze kosten geen drol zie ik dus kan een gokje wagen.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Iemand hier ervaring met de Shure SE215-CL? Dempen die het omgevingsgeluid goed?
    Die vind ik prima vwb demping en draagcomfort.
    Ik heb zelf de SE 535, omdat ik die vwb geluid fijner vind.

    Ik heb nog een setje goedkope aliexpress doppen met 6 drivers, die vwb geluid met kop en schouders boven de shures staan, maar (ook na wisselen van de schuimdopjes) wat draagcomfort en geluidsisolatie betreft behoorlijk achter blijven.

    De roadie/stagehand van ons bandje had Fender IEM's en had laatst een setje Stagg IEM's en was daar positief over.
    Onze zanger heeft ze eens geprobeerd, en werd daar zo blij van dat ie 3 setjes Stagg besteld heeft en zijn shures (425 dacht ik) en zijn aangemeten IEM's aan de kant heeft gegooid.

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Die vind ik prima vwb demping en draagcomfort.
    Ik heb zelf de SE 535, omdat ik die vwb geluid fijner vind.

    Ik heb nog een setje goedkope aliexpress doppen met 6 drivers, die vwb geluid met kop en schouders boven de shures staan, maar (ook na wisselen van de schuimdopjes) wat draagcomfort en geluidsisolatie betreft behoorlijk achter blijven.

    De roadie/stagehand van ons bandje had Fender IEM's en had laatst een setje Stagg IEM's en was daar positief over.
    Onze zanger heeft ze eens geprobeerd, en werd daar zo blij van dat ie 3 setjes Stagg besteld heeft en zijn shures (425 dacht ik) en zijn aangemeten IEM's aan de kant heeft gegooid.
    Die IEM's van Fender wil ik ergens ook nog wel eens proberen... ;p

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Daar zat ik ook naar te kijken. Dempen die dopjes ook goed? Ik moet namelijk ivm een niet zo'n best gehoor voorzichtig zijn .. Ze kosten geen drol zie ik dus kan een gokje wagen.
    Ja, demping is best goed. Je kunt ze zeker eens proberen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #35

    Standaard

    Wij hebben er enkele kunnen uittesten...de beste en betaalbare waren Stagg SPM-435 ...iets van 58€..live spelen we nog altijd liefst op monitors. Op repetitie nu meer en meer ook oortjes..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top