Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Misschien is Mike een beetje mad...
    Kan zomaar. Hij begon wel voortvarend maar toen werd het 2013, 2013, 2014, 2018, 2022 qua posts. Dus het kan nog even duren

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Genoeg tips gegeven in dit topic maar de ts is in geen velden of wegen te bekennen. Zo bloeden topics gewoon dood. Jammer.
    Uiteindelijk gaat het er toch om dat wij onze kennis hebben kunnen etaleren. Of iemand er dan iets mee doet.... boeien

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Kan zomaar. Hij begon wel voortvarend maar toen werd het 2013, 2013, 2014, 2018, 2022 qua posts. Dus het kan nog even duren
    Ik zie dit topic nu pas weer terug... haha

    Post inderdaad vaak enkel en alleen wanneer ik met een vraag/twijfels zit. (Alhoewel ik zo nu en dan wel 'stiekem' geniet van het welbekende ''Post je collectie'' topic)

    Gebruik inmiddels een goed setje (welvertrouwde) Shure SE215. (special edition)
    Die zijn (voorlopig) goed genoeg.

    Thanks iedereen voor de aanbevelingen/verhalen!!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik ben er vanaf gestapt, weer ouderwets een monitor op de grond voor mij. Wel m’n eigen mixertje.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik vind in-ears perfect werken. Het enige dat ik mis is dat ik niet meer kan feedbacken vlak voor een monitor (ik speel.nooit over een amp/cab maar altijd rechtstreeks de PA in)

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik ben er vanaf gestapt, weer ouderwets een monitor op de grond voor mij. Wel m’n eigen mixertje.
    Wij gebruiken het liefst grootmembraan condensatormicro's (1 centraal en 2 stuks satelliet) en geen monitor -at all.
    Wel super nauwkeurig EQ-en tegen feedback.
    Zo horen we elkaar en ons zelf het best.

    Allen voor buiten nog een personal setje SM-58's en floormonitors, dan nemen we het "telefoonsoundje" maar voor lief.

    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ik wil ff aanhaken, want ik had pas een optreden waar ze 't over inears hadden, en die had ik niet.. Gelukkig stond mijn versterker op een standaard net achter me en voldoende hard om boven de rest uit te komen, dus kon ik horen wat ik deed..

    Iemand hier ervaring met de Shure SE215-CL? Dempen die het omgevingsgeluid goed?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik heb precies die, is volgens mij een van de meest verkochte modellen. Ik sta niet echt in boeren schuurfeesten ofzo te spelen of op Koningsdag, maar mijn ervaring is dat ze prima zitten en dito dempen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Denk ik, want het is de enige die ik ooit heb gedragen. Maar goed, er zal een reden zijn voor de hoge verkoopcijfers en goede reviews.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Ik heb ook een beetje ervaring met in-ears. Ik heb ze van Shure gehad, en nu heb ik al een paar jaar de goedkope KZ dopjes van Ali. En die klinken misschien niet het allerbest, maar dat vind ik minder belangrijk. Als ik mezelf en de rest maar hoor, dat vind ik interessant. Hoe het klinkt is vooral voor de FOH. Daar moet het goed klinken. Op mijn dopjes vind ik dat minder prioriteit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Ik vind de kwaliteit ook niet echt mega super interessant, ik ben geen lossless FLAC aan t luisteren, als ik iedereen maar gewoon acceptable kan horen en t idd buitengeluiden goed afdempt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top