Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard Gitaarkoffer Fender?

    Hallo, 'n verkoper verzekert me dat dit een (zéér) oude org. Fender case is, die wel veel geleden heeft, maar toch .......
    Er staat helemaal niets op, laat staan Fender.
    Iemand die er iets meer vanaf weet?
















    Alvast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Ik begrijp het niet helemaal: je hebt ’n - naar eigen zeggen - echte Fender gekocht, waarvan je evenwel het schakelcircuit (nog) niet begrijpt: zo op de bonnefooi gekocht of zo?. Nu vraag je iets over een oude Fenderkoffer, waarvan je kennelijk ook geen sjoege hebt. Waar ben je precies op uit? Als je je gitaar goed wil beschermen, dan koop je toch een - kwalitatief veel betere - nieuwe?
    Maar ik zal het punt wel missen...
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.147

    Standaard

    Zonder bewijs is het geen Fender koffer voor zover dat relevant is.
    En je "Squire" is geen Squier. Sorry.
    ALLES IS VERKOCHT!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Voor vele kwaadwillenden is de TS de ideale koper.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ouwe vendor koffers doen precies het zelfde als nieuwe vendor koffers. Je instrument beschermen tegen natural relic. Helaas is jou gitaar uit negentienvroeg meer waard met krassen dan zonder. Natuurlijk zijn er full loaded babyboomers die graag van hun riante pensioenen graag een echte koffer uit een vervlogen tijdperk verkopen maar nog meer volk uit het moeras die jou graag hun van de trap gegooide harley benton koffer verkopen ter compensatie van hun misgelopen pensioencorrectie. DaR hebben ze best gelijk in maar ik zou er niet in trappen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Ik begrijp het niet helemaal: je hebt ’n - naar eigen zeggen - echte Fender gekocht, waarvan je evenwel het schakelcircuit (nog) niet begrijpt: zo op de bonnefooi gekocht of zo?. Nu vraag je iets over een oude Fenderkoffer, waarvan je kennelijk ook geen sjoege hebt. Waar ben je precies op uit? Als je je gitaar goed wil beschermen, dan koop je toch een - kwalitatief veel betere - nieuwe?
    Maar ik zal het punt wel missen...
    Waarvan hij geen foto's kan plaatsen, maar nu ineens wel van deze zeker geen Fender (ook geen erg oude).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Dat is opmerkelijk ja.
    Niettemin, 't zou volgens mij best een Fender koffer kunnen zijn eigenlijk.
    Herinner me deze koffers nog wel i.i.g.
    Rest de vraag waarom je zo een gammel koekblik zou willen kopen, of 't moet een tientje zijn ofzo.
    Anders; gewoon een goedkope nieuwe gigbag of koffer kopen, ben je beter mee uit; zoals reeds gezegd.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Simpel gezegd, als er geen Fender op staat wordt het al moeilijk, want zonder logo is maar een jaar of vijf in de '60s geleverd. Naar mijn weten altijd met beide uiteinden met leer bekleed aan de buitenkant.

    Maar dan zal hij hier wel ergens bij staan:

    https://reverb.com/brand/fender?prod...y=guitar-cases

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Bij mij kwam naar boven dat poster een verkoper is die even wil kijken hoe heet de soep gegeten wordt.

    elke boerenlul weet dat vintage Fender case een vermogen kost en altijd een rood/oranje voering heeft, pas eind 70's kwam daar donkerblauw bij wegens Fender outsourcing.

    No logo black liner.... make it a little...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar onderschat de (financiële) kracht van een argeloze niet…!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top