Ik begrijp het niet helemaal: je hebt ’n - naar eigen zeggen - echte Fender gekocht, waarvan je evenwel het schakelcircuit (nog) niet begrijpt: zo op de bonnefooi gekocht of zo?. Nu vraag je iets over een oude Fenderkoffer, waarvan je kennelijk ook geen sjoege hebt. Waar ben je precies op uit? Als je je gitaar goed wil beschermen, dan koop je toch een - kwalitatief veel betere - nieuwe?
Maar ik zal het punt wel missen...
“U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
Van Kooten & De Bie
Zonder bewijs is het geen Fender koffer voor zover dat relevant is.
En je "Squire" is geen Squier. Sorry.
ALLES IS VERKOCHT!
Voor vele kwaadwillenden is de TS de ideale koper.
Ouwe vendor koffers doen precies het zelfde als nieuwe vendor koffers. Je instrument beschermen tegen natural relic. Helaas is jou gitaar uit negentienvroeg meer waard met krassen dan zonder. Natuurlijk zijn er full loaded babyboomers die graag van hun riante pensioenen graag een echte koffer uit een vervlogen tijdperk verkopen maar nog meer volk uit het moeras die jou graag hun van de trap gegooide harley benton koffer verkopen ter compensatie van hun misgelopen pensioencorrectie. DaR hebben ze best gelijk in maar ik zou er niet in trappen.
Dat is opmerkelijk ja.
Niettemin, 't zou volgens mij best een Fender koffer kunnen zijn eigenlijk.
Herinner me deze koffers nog wel i.i.g.
Rest de vraag waarom je zo een gammel koekblik zou willen kopen, of 't moet een tientje zijn ofzo.
Anders; gewoon een goedkope nieuwe gigbag of koffer kopen, ben je beter mee uit; zoals reeds gezegd.
Simpel gezegd, als er geen Fender op staat wordt het al moeilijk, want zonder logo is maar een jaar of vijf in de '60s geleverd. Naar mijn weten altijd met beide uiteinden met leer bekleed aan de buitenkant.
Maar dan zal hij hier wel ergens bij staan:
https://reverb.com/brand/fender?prod...y=guitar-cases
Bij mij kwam naar boven dat poster een verkoper is die even wil kijken hoe heet de soep gegeten wordt.
elke boerenlul weet dat vintage Fender case een vermogen kost en altijd een rood/oranje voering heeft, pas eind 70's kwam daar donkerblauw bij wegens Fender outsourcing.
No logo black liner.... make it a little...
Hier had uw advertentie kunnen staan
Dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar onderschat de (financiële) kracht van een argeloze niet…!!
Favorieten/bladwijzers