Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 43 van 43
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ik ben ben een maand 43eu roast Patreon geweest van Rudy Ayoub. Die heeft toen precies zoals verwacht een nummer van ons geroast in z'n video. Ik zou niet zeggen dat je dat per se ook moet doen, hoewel je er wel heel leuk als oddball uit zou springen, maar het idee van iemand sponsoren die jou dan aanprijst/flambeert bij zijn/haar publiek is misschien geen gek idee. Bottom line, ik zou proberen zelf in de hand te houden bij welk publiek je reclame maakt. Kwaliteit van de leads over kwantiteit. Wat je nu ook gemerkt hebt met het pluggen: dat levert je vooral wat willekeurige luisteraars op buiten je beoogde doelgroep, maar naar ik vermoed zijn dat geen luisteraars die jou snel nog een keer zelf opzetten.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Nog even deze draad gelezen voor tips, ben nu net aangemeld bij DistroKid. @Bluegate: het verbaast me dat je jezelf niet realiseert dat een groter publiek vinden voor je muziek echt gewoon voornamelijk van de muziek afhangt. Geld verkwanselen om anonieme hits te krijgen is denk ik niet de manier. Het gaat om de kwaliteit van de muziek, of het nou radio-oriented popmuziek is of freaky Karnataka-jazz-prog-indie, goede muziek op een gangbaar medium als Youtube, muziek met een eigen smoel en/of beetje afgekeken bij iets wat op dat moment populair is, goede uitstraling etc, dat wordt echt vanzelf populair.

    Ik heb dan ook geen enkele illusie dat mijn EP, waar echt uren bloed zweet en tranen in gestoken is, meer dan een handvol hits zal hebben. En da's prima.

    Anyway, dank voor de tips, ik heb ze aandacht gelezen, gaaf dat je t hele relaas hier steeds deelde!

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Ik hoef ook geen hits, ik ben blij met de bijna 10.000 maandelijkse luisteraars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top