Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard Nieuwe single Seb Zukini!

    Hi guys,

    Het afgelopen jaar hebben we gewerkt aan ons debuut EP. We hebben alles in eigen beheer gedaan en het was de eerste keer dat ik zelf een productie/mix heb gedaan. Al met al ben ik er best tevreden over.

    Na twee eerdere singles is afgelopen week de derde single 'Mirror' van de EP uitgekomen, die in zijn geheel (5 tracks) zal bevatten en op 30 september op alle platformen gereleased wordt.

    Seb Zukini - Mirror




    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
    Herman
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Slick.
    Bedoel je met alle platformen ook vinyl?
    Bij singl
    e en ep denk ik daar gelijk aan want kwa streaming zijn dat een beetje rare begrippen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Fijne plaat! Heel catchy met dat toetsen riedeltje en goeie drummer ook. Grooved als de neten. Dit heeft echt potentie om op de radio gedraaid te worden.
    Enig puntje van kritiek: de Engelse uitspraak, maar daar hebben bijna alle NLse artiesten last van.
    Goed bandje en ik ben benieuwd naar meer.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Enig puntje van kritiek: de Engelse uitspraak, maar daar hebben bijna alle NLse artiesten last van.
    .
    En dat is vooral erg omdat ....???? Nou Arjan waarom ook al weer ?

    Laat even snel weten , mocht het iets ernstig zijn en ik er ziek van zou kunnen worden dan luister ik niet of ga ik snel even een vacinatietje halen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Stel je niet zo aan Ben

    Ik citeer Pepe, "slick". Ik zet al mijn petten op voor je, om ze weer af te doen, prima klus. Ga m misschien zelfs wel even over de studio monitoren luisteren straks. Het is niet mijn muziek, beetje te braaf (te 'slick' hehe) qua compositie, en misschien zelfs wel wat qua uitvoering en mix. Mag wel wat ruiger, misschien dat de zanger daar wat meer in kan doen. Net wat meer over het randje. Maar goed, da's mijn smaak, mag je negeren. Als geheel, de video clip, de mix, de compositie, zit dit goed in elkaar, sjapoo!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Wat Fusion zegt.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dit heeft echt potentie om op de radio gedraaid te worden.
    Dit dus. Niet helemaal mijn smaak, maar ik vind het goed in elkaar zitten, alles op z’n plek, prima!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Ik ben bang dat t niet echt radio daai potentie nog heeft echter. Ja misschien een lokaal klein stationnetje o.i.d.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Thanks allen! Tof dat jullie de moeite hebben genomen het te checken.

    @Pepe; misschien had ik alle 'digitale' platformen (Spotify, iTunes, Deezer etc) moeten zeggen, haha. Vinyl hadden we graag gewild, maar was qua planning en budget momenteel simpelweg niet haalbaar. Wel wordt het in kleine oplage op CD uitgebracht!

    @Arjan; thanks voor de mooie woorden! Staan al 2 eerdere singles online (Reap what you sow, Lord Lord) en a.s. vrijdag komt de hele plaat uit. Eén van de nog niet uitgebrachte tracks is mijn favoriet, benieuwd wat je ervan vindt.

    Wat betreft de radio.. Alle airplay is mooi meegenomen. IK verwacht wel dat we wat lokaal (en waarschijnlijk ook wel regionale) airplay krijgen. Nationaal verwacht ik er niet te veel van, maar het zou mooi zijn als zenders als bv KinkFM en Pinguin Radio er wellicht wat mee zouden kunnen. Hopelijk levert Spotify pluggen verder nog wat op.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.322

    Standaard

    Doe ik het in het Nederlands; gelikt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top