Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Mooi man, die oude bakjes klinken vaak het best! Ik zelf heb een '73 Silverface Champ, en die vind ik ook zo ontzettend fijn voor in huis.

    Het is een prima pedalen platform, en lichte overdrive kan mijn ingebouwde Jensen P8R wel hebben. Echte flinke overdrive en distortion gebruik ik mijn Marshall DSL1 combootje voor. Laatste stap voor de versterkers is een A/B/Y switch. Zo heb ik het beste uit beide werelden....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    De originele Oxford speaker is gerepareerd. Het heeft even geduurd de recone set moest uit de USA ( speaker exchange )komen en dat is twee keer gebeurd want de eerste keer stuurde ze de verkeerde.
    Ik moet zeggen goed te doen dank zij YouTube . Een niet al te moeilijk project voor mensen die het zelf eens willen proberen

    Foto's voor en na





    Persoonlijk vind ik hem beter klinken dan de Jensen die ik er tijdelijk in had zitten.
    Een wat sprankelijker geluid zou ik zeggen
    In feite heb je nu ook weer een nieuwe speaker en die hebben vaak wat meer hoog. Jaren terug heb ik de vergane ringen van m'n JBL hifi speakers vervangen. Ik vond dat best spannend, maar dat viel ook heel erg mee.

    Geeft veel voldoening altijd, dit soort klusjes

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Fijn dat het reconen meeviel! Dat zie ik mij t.z.t. ook wel doen met enkele oude Celestions.

    Princetons zijn toch geweldige versterkertjes hè. Ik heb er jaren geleden één gehad en uiteindelijk verkocht, geen flauw idee waarom eigenlijk! Dit jaar weer één kunnen scoren, meteen maar door Frits laten nakijken en voorzien van een nieuwe speaker (Jupiter 10SC). Ik vind ze in een band ook super, zeker als je hem combineert met een meer mid heavy versterker zoals een Tweed Deluxe (idee van Mike Campbell van Tom Petty & The Heartbreakers).

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    r.
    Met dank aan mijn wederhelft haar scherpe ogen, die meiden zien alles.
    Ben ik nou de enige die zich afvroeg wat ze dan zag wat de oplossing voor het probleem was?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Ben ik nou de enige die zich afvroeg wat ze dan zag wat de oplossing voor het probleem was?
    In dit geval zag ze meer op de schema's dan ik .
    En ze zag een weerstand met een klein barstje

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top