Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Oke dank voor t proberen uit te leggen. Ik post binnekort de finale versie wel, hopelijk vind je die beter
    Uiteindelijk maakt het niet veel uit wat ik er van vind. Onze voorkeur hoe iets zou moeten klinken ligt waarschijnlijk best ver uit elkaar. Bij jou kan een gitaarsound niet strak genoeg zijn en in het algemeen hoor ik graag delay en ruimte in gitaarsounds. Maar ik ben benieuwd naar je finale mix. Doe je die alleen of met inbreng van anderen?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Ik doe t in principe alleen maar heb wel een paar hele goede tips voor mixen gehad van iemand op een ander forum, die heeft een mix gemaakt en die helemaal uitgelegd met fotos van instellingen etc en daar heb ik enorm veel van geleerd.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    De belangrijkste tip was overigens niet eens aangaande instellingen maar over plaatsing van monitoren, en reflecties en bassen opbouw in hoeken etc, ik was eigenwijs maar toen ik mij.n opstelling ging veranderen en ook echt moeten ging doen op laptops mobieltjes crc af te luisteren toen gingen mijn oren open

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Bizar goed dit. Luister nu, en moest ff inkomen (niet helemaal mijn genre), maar de muzikaliteit en inventiviteit knalt er vanaf. Wat een heerlijke energie en skills. Ik vind het enorm goed klinken. Soms vind ik muziek in deze hoek bewust 'te stoer' klinken, zo van: hoor ons/mij eens dikke gitaren en drums doen. Bij jouw muziek (zelfs bij de grunts) heb ik dat helemaal niet: dit IS stoer en meer.

    Diepe buiging van Kaminski

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Laatste nummer is af, nog alles beetje bijmixen en dan officieel releasen ahum. Gitaarnet heeft uiteraard de prepreprereleaseVIPprimeur

    https://mystic.bandcamp.com/track/superluminal

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Laatste nummer is af, nog alles beetje bijmixen en dan officieel releasen ahum. Gitaarnet heeft uiteraard de prepreprereleaseVIPprimeur

    https://mystic.bandcamp.com/track/superluminal
    Voordat ik ga luisteren: kijk even naar de instellingen. Hij staat op bandcamp als released alle 4 de nummers luisterbaar. Ga ik nu doen, dus hou me tegen xD

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.978

    Standaard

    Ja hij is in principe released, ik bedoel eigenlijk met releasen dat ik m naar reviewers ga sturen hehe. Luister ze!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.318

    Standaard

    Zonder meer, interessant, vet, en knap bereid.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.777

    Standaard

    Wat Tuup zegt, waaraan toegevoegd mijn hoed-af voor jouw (gitaar-)skills, en behoudens het grunten waar ik nog steeds niks mee heb.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Knap stukje werk. Zang alles via Fiverr gedaan?
    Bij mijn zoektocht kwam ik veel Metal zangers tegen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top