Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1

    Standaard NU-X Mighty plug MP-2 : meespelen met muziek?

    Hoi,

    Ik heb zo’n NUX en kan dan lekker spelen met oortjes in.
    Er zitten een paar jam en artist tracks in (ook drum en metronome).

    Nu zou ik graag met muziek die ook op mijn iphone (net als de app) mee spelen.
    De muziek komt wel uit de telefoon of ook geprobeerde Ipad maar krijg het niet op de koptelefoon van die aan de NU-X zit.


    Kan dat niet of zie ik settings over het hoofd?


    De gebruikers handleiding is erg beperkt, deze gaat over de plug maar niet over de app ?!

    Dit is geen reclame, als dit “not done” is wilde moderator de link dan svp verwijderen?
    https://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoo...r-en-basgitaar

    Handleiding:
    https://www.bax-shop.nl/index3.php?o...load_id=132067

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb niet zo’n ding dus kan het niet uitproberen, maar is de “audio mode” daar niet voor bedoeld?

  3. #3

    Standaard

    Dat dacht ik eerst ook, maar ik krijg het niet voor elkaar.

    Op 10 minuut 30 in de demo van Leon Tod krijg ik de indruk dat hij met Spotify meespeelt:
    https://youtu.be/YKlX_nnkDkc Maar daar valt me wel op dat de app op de Ipad een ietwat andere layout heeft.

    Hij heeft de koptelefoonuitgang gelijk aan de pc/amp hangen voor de demo.

    Ik heb het “plugje” al enige tijd in huis eigenlijk om “stil” met muziek mee te kunnen spelen zonder te veel snoertjes en kastjes..

    Enige tijd terug lukte het ook al niet, ook na een firmware update had ik het opgegeven.
    Maar het blijft knagen, want is er dan iets anders waar het wel mee kan (voor soortgelijke prijs)?

    P.s.
    De muziek om mee te spelen heb ik op mijn telefoon, gewoon omdat 4G hier slecht (black spot) en wifi ook niet altijd voor handen is.
    Laatst gewijzigd door Gather38; 25 september 2022 om 21:04

  4. #4

    Standaard

    Voor zo ver iemand het wil weten.

    Op mijn MacBook kan ik bij geluid (volume - uitvoer) de NU-X selecteren en werkt het wel.

    Op de (oudere) Ipad heb ik dit nog niet gevonden, dus inderdaad de NU-X kan het.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Hoe oud is die iPad? Normaal ga je hiervoor naar het pagina in het instellingen venster. Dwz als je op jouw bureaublad op het tandwiel klinkt kom je meteen bij de instellinegen van Bluetooth. Klik op bluetooth, laat het plugje paren en druk op verbinden op je iPad….. dat zou het moeten doen!

    Ter verduidelijking:

    Laatst gewijzigd door miyaru; 26 september 2022 om 10:08

  6. #6

    Standaard

    Klopt Miyaru, daar zie ik de NU-X ook netjes tussen staan en dat die verbinding heeft net als dat ik met de app de Plug kan bedienen.

    Met blue-tooth speakers, carkit etc werkt het wel, vermoedelijk is mijn iPhone (en ook de iPad ) te oud voor de Plug.

    Zal eens kijken of ik een nieuwere iPhone ergens kan testen, ik lees op het internothing dat de iPad-Pro hier beter mee omgaat.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gather38 Bekijk bericht
    Klopt Miyaru, daar zie ik de NU-X ook netjes tussen staan en dat die verbinding heeft net als dat ik met de app de Plug kan bedienen.

    Met blue-tooth speakers, carkit etc werkt het wel, vermoedelijk is mijn iPhone (en ook de iPad ) te oud voor de Plug.

    Zal eens kijken of ik een nieuwere iPhone ergens kan testen, ik lees op het internothing dat de iPad-Pro hier beter mee omgaat.
    vind ik wel vreemd, het is zeker niet de laatste Bluetooth die de plug heeft, 4.2 volgens mij. Je ziet hem wel staan, en kan verbinden, er komt enkel geen geluid uit?

    Staat het volume van jouw iPad/iPhone dan wel vol open of redelijk open? mijn iPad reageerd namelijk op eigen speaker/eigen volume, bluetooth device/eigen volume en hoofdtefoonplug/eigen volume.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Hij speelt idd met spotify mee, maar of dat via de app is weet ik niet.......

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Zelf heb ik deze, voor het zelfde doel als jij jouw plug gebruikt, zit alleen nog een snoertje tussen.......

    Kan ook via bluetooth meespelen met bestanden op mijn android telefoon en mijn iPad.


  10. #10

    Standaard

    Als ik naar het youtube filmpje kijk is het een mighty plug PRO, dit op basis van de lay-out van de app.
    Ik kan de pro versie wel selecteren maar dan ziet hij de plug niet meer.

    Op de plug branden twee bluetooth ledjes, audio en app en zie ik hem ook op de ipad/phone in de gekoppelde bluetooth lijst.
    Kwa toegang kan je niet veel instellen.


    Nog leuker:
    Als ik in de app de metronoom selecteer hoor ik die wel via de plug (zit zeker in de plug).
    Maar het jam-tracks geluid komen uit de iPad.

    Nu ook een veel nieuwer model iPhone geprobeerd deze doet het zelfde, vermoedelijk toch een foutje in de plug?

    Ik zal kijken of er nog een nieuwere fw is, dat ik hem kocht was hij net uit dus garantie zal ik er niet meer op hebben.

    Anders maar met de laptop op stap.

    Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top