Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    tot zover Plug & Play

    wat was het toch handig op mijn oude digitech GNX
    audio in met 1 kabeltje , audio out 1 kabeltje waaraan een hoofdtelefoon

    ouderwets plug and play

    sorry, kon het niet laten

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Dat heeft natuurlijk niets met pnp te maken. Gather wil iets met zijn device wat, voor zover ik het gezien heb, nergens als mogelijkheid genoemd wordt. Dat het op een Macbook toevallig wel werkt, is niet zo vreemd, want OSX is veel uitgebreider dan iOS.
    Het illustreert wel hoe belangrijk het is om voor de aankoop goed te bedenken wat je van een apparaat verwacht.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Dat heeft natuurlijk niets met pnp te maken. Gather wil iets met zijn device wat, voor zover ik het gezien heb, nergens als mogelijkheid genoemd wordt. Dat het op een Macbook toevallig wel werkt, is niet zo vreemd, want OSX is veel uitgebreider dan iOS.
    Het illustreert wel hoe belangrijk het is om voor de aankoop goed te bedenken wat je van een apparaat verwacht.
    Mijn Cube Baby, kan zoals gezegd, wel audio afspelen van Android en IOS, dus zo gek is de gedachte niet. Ik wijt het aan instellingen op de iPad/iPhone........

  4. #14

    Standaard

    In de verkoop, de app en de ledjes wekken ze wel de verwachting dat het mogelijk is.

    In de app kan je de jam tracks EN artist tracks die net als de drum/metronoom bedienen, ook de 7 presets hebt je kan je via de app aanpassen.

    Misschien dat ik hem eens aan een Windoos-machine met een daw moet hangen en eens kijken of die dan nog wil updaten en wat er verder mee te doen is. Want de Mac wil hem via usb ook niet “zien”.

    Ik vermoed dat het aan de combinatie iOS en/of één van de eerste versie Plug ligt.


    Maar nu zonder gekheid, welk alternatief is er verder als advies?
    Zonder dat het zo’n grote knoppendoos wordt, dus zo simpel mogelijk met zo min mogelijk snoertjes en ook nog op een accu(tje).
    WANT eigenlijk wil ik spelen en niet met “knoppendoosjes” mijn tijd verdoen

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap wat jij bedoelt, maar ook weer niet.
    Jaren heb ik met mijn onversterkte elektrische gitaar met de tv reclames meegespeeld. Momenteel is vrijwel alles mogelijk en veel mensen denken dat dan ook alles mogelijk is...... helaas niet. Dus nog steeds moet je een kritisch consument zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Bij mijn apparaat heb je één snoertje meer, geen drumtracks, maar wel vrije optie om IR’s te laden. Klinkt niet gek voor een kleine 45 neuro’s……..

    En natuurlijk meespelen met spotify, telefoon en iPad!

  7. #17

  8. #18

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gather38 Bekijk bericht
    Ziet er wel leuk uit, hopelijk ook een beetje knap geluid.
    Ik heb in het verleden zo'n fox-blues plukje gehad maar het geluid was verschrikkelijk (of ze dat allemaal hebben weet ik niet).
    Mijn NU-X plug werkt niet op een iPhone7 of SE maar wel op de MacBook, dus moet het maar even zo.

    bedankt voor het meedenken

    Greetz Rob
    Graag gedaan!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top