Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: HNGD Eastman E8D TC

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard HNGD Eastman E8D TC

    Vandaag met een maat van me weer eens naar TFOA in Dedemsvaart geweest. Wat een leuke dag weer en na veel research op het web gedaan te hebben is het deze mooie Dreadnought geworden van Eastman. Leuke inruil deal gedaan met m’n Mayson en deze is het geworden: 😁



    Gitaar klinkt werkelijk fantastisch. Veel volume, sprankel en voldoende laag en warmte. Heerlijke sound en hals en door het Thermo Cured bovenblad lijkt de klank ingespeeld.
    Kortom, wederom happy camper en lekker rond gestruind en op diverse vintage gitaren gespeeld en lekker geluncht daar ! Ik kom m’n weekend wel door 😍

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Nou congrats !!
    Doe eens een betere foto dan dit.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Heel gaaf hoor! Ben zelf fan van hun (semi) hollow body gitaren, het zijn echt top instrumenten! Heel veel plezier ermee!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dank mannen 🙏
    Echt hele mooie grab en go gitaar. Echt heel rijk geluid en heel veelzijdig voor allerlei soorten speelstijlen: strumming, soleren, fingerstyle. Alles klinkt evenwichtig met veel volume en projectie !
    En super service weer van TFOA. M’n maat en ik gaan er een traditie van maken er 2 tot 3x per jaar er langs te gaan en lekker rond te neuzen want er is zoveel te zien en er komt wekelijks steeds weer nieuwe gitaar pracht bij 👌

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Van harte gefeliciteerd met jouw aankoop, ziet er goed uit! Veel plezier ermee zou ik zeggen……

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top