Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11

    Standaard

    Elke keer als onze gitaarleraar uit Weert hier wat plaatst valt mij de bek weer open van verbazing over het het feit hoe goed die gozer ook al weer is

    Dit meen ik oprecht

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Iedereen bedankt voor het luisteren en de opmerkingen/complimenten. Leuk om te lezen hoe iedereen er wat anders in hoort, dat is ook juist het mooie van muziek vind ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Weet niet hoe ik het exact moet omschrijven maar het heeft iets van een voortdurend cliffhanger, wat gaat er nu komen en waar gaat het heen?.
    Dit vind ik een hele toffe omschrijving, een voortdurende cliffhanger. Mooi verwoord!
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Ook lekker hoe je verschillende maatsoorten door elkaar weeft.
    Het hele stuk is trouwens in 3/4, wel wat onregelmatig onderverdeeld hier en daar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Dit is ongeveer het zelfde als dat je zegt tegen Rembrandt (over de nachtwacht) dat die persoon in het midden in het goud misschien er beter uitziet met ook een zwart pak.
    WHO GIVES A FUCK wat jij vind....zeer aanmatigend commentaar
    Zo kwam het op mij niet over hoor. Ieder heeft zijn eigen mening en smaak, dat mag best gezegd worden. Maar leuk dat je me vergelijkt met Rembrandt , zoveel eer verdien ik nou ook weer niet...haha
    Laatst gewijzigd door apekop; 16 september 2022 om 10:32
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Het hele stuk is trouwens in 3/4, wel wat onregelmatig onderverdeeld hier en daar.



    Zo kwam het op mij niet over hoor. Ieder heeft zijn eigen mening en smaak, dat mag best gezegd worden. Maar leuk dat je me vergelijkt met Rembrandt , zoveel eer verdien ik nou ook weer niet...haha
    Ik bedoeld eigenlijk meer dat de componist, ik dit geval jij, zelf wel uitmaakt hoeveel delay , chorus, enz enz je erop zet.
    Als je naar Gilmour luistert ga je ook niet denken jammer had hier en daar wel wat meer galm erop gemogen.

    Componeer dan lekker zelf zeg ik dan.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Als je naar Gilmour luistert ga je ook niet denken jammer had hier en daar wel wat meer galm erop gemogen.
    Dat zeg ik altijd al tegen David. Alleen luistert ie nooit! 😀

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    commentaar verwijderd. Was wat zuur geloof ik
    Laatst gewijzigd door arnoldtims; 17 september 2022 om 12:00

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.354

    Standaard

    Over de muziek niets dan lof ben alleen benieuwd naar de drum.Is dat een loop?Klinkt op zich lekker maar(sorry Ben Wave)in sommige stukken zou er meer interactie met de gitaren kunnen zitten,

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Over de muziek niets dan lof ben alleen benieuwd naar de drum.Is dat een loop?Klinkt op zich lekker maar(sorry Ben Wave)in sommige stukken zou er meer interactie met de gitaren kunnen zitten,
    Klopt wat je zegt. Ik ben altijd verreweg de meeste tijd kwijt met het programmeren van de drums of editen, strak trekken etc. van drum samples. Als ik uiteindelijk toch niet tevreden ben en de track komt op een album dan laat ik de track inspelen door een echte drummer. Maar dat is ook altijd een gedoe omdat je dan weer moet wachten op de partijen (niet iedereen is daar even snel in) en de drummers die dit soort dingen kunnen slaan liggen niet voor het oprapen in Nederland of je moet in de buidel tasten. Nu valt deze track misschien nog wel mee. Dus het liefst hou ik het in eigen hand.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Als ik uiteindelijk toch niet tevreden ben en de track komt op een album dan laat ik de track inspelen door een echte drummer. Maar dat is ook altijd een gedoe omdat je dan weer moet wachten op de partijen (niet iedereen is daar even snel in) en de drummers die dit soort dingen kunnen slaan liggen niet voor het oprapen in Nederland of je moet in de buidel tasten. Nu valt deze track misschien nog wel mee. Dus het liefst hou ik het in eigen hand.
    Gave track! Heerlijke sounds en goeie riffs. Als je dit zou laten inspelen door een drummer zou je ook een basis kunnen afspreken en de drummert in kwestie lekker zijn/haar gang kunnen laten gaan....kan wel eens verrassend uitpakken (of niet natuurlijk).

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.784

    Standaard

    Bottom line: Iedereen vindt dat er van alles en nog wat anders/beter kan, dat zal best, maar vooralsnog staat er een dijk van een nummer, en daar gaat het om!
    TS heeft niet gevraagd of wij iets ter verbetering wilden aandragen, maar gezegd: "dit is het”.
    In die zin ben ik het met Benwave eens.

    Zo, dat is eruit.
    Laatst gewijzigd door Fobo; 20 september 2022 om 09:26
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top