Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Pff… laatste tijd slecht geslapen? Geen seks gehad? Of allebei?
    Ben incel en ik was wat moe toen ik dit schreef
    Dus.....maybe ......heb je een puntje

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard Prijsopgave reparatie getordeerde hals

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Ben incel en ik was wat moe toen ik dit schreef
    Dus.....maybe ......heb je een puntje
    Oh man, ik moest opzoeken wat dat betekent, maar ik moet zeggen dat ik met je te doen heb! Het siert je dat je zo terug komt op je ehh… puntige berichtje hierboven.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Dat is overigens uberhaupt met dit topic een probleem. Niemand heeft de gitaar hier gezien, dus blijft het lastig oordelen wat wel en niet verstandig is om te doen. Het is altijd een slim idee om met reparaties een tweede mening te vragen bij een andere reparateur. Maar ik zie het volgende topic al weer komen..... "100 euro betaald voor een reparatie, en heel mijn taylor verkloot"....
    Dat ben ik niet helemaal met je eens. TS heeft aangeven hoeveel zijn gitaar gekost heeft en heeft aangegeven hoeveel de reparatie volgens de reparateur zou gaan kosten. Of je dat bedrag er wel of niet voor over hebt is een persoonlijke kwestie. Maar het is voor iedereen vast te stellen dat de reparatie in verhouding tot de waarde van de gitaar kostbaar is.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Ben incel en ik was wat moe toen ik dit schreef
    Dus.....maybe ......heb je een puntje
    Klote voor jou…….moest het ook even opzoeken, wist zo niet wat het betekende. Lijkt me erg naar allemaal.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NLF Bekijk bericht
    Dat ben ik niet helemaal met je eens. TS heeft aangeven hoeveel zijn gitaar gekost heeft en heeft aangegeven hoeveel de reparatie volgens de reparateur zou gaan kosten. Of je dat bedrag er wel of niet voor over hebt is een persoonlijke kwestie. Maar het is voor iedereen vast te stellen dat de reparatie in verhouding tot de waarde van de gitaar kostbaar is.
    Ik doelde meer op het reparatie gedeelte, of er een neckreset nodig is, of een keer opnieuw vlakken voldoende, of stoombehandeling kan helpen, of bijstellen van de truss voldoende is, etc. Daar kunnen wij op afstand niet over oordelen.
    Dat de reparatie van 800 euro duur is ten opzichte van de aanschafwaarde van de gitaar is een feit. Maar zoals je zegt, dat is aan de TS zelf om te beoordelen of hij het dat waard vind.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Ik doelde meer op het reparatie gedeelte, of er een neckreset nodig is, of een keer opnieuw vlakken voldoende, of stoombehandeling kan helpen, of bijstellen van de truss voldoende is, etc. Daar kunnen wij op afstand niet over oordelen.
    OK, op die manier. Ja dat is zo natuurlijk ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top