Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 69
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.148

    Standaard

    Tja, allemaal exemplarisch natuurlijk. Zelf 2 gitaren, de J-45 kloon, die is voor het geld erg goed. Massief bovenblad, Fishman Piëzo en tuner, 225€ En een Les Paul SC-450 tweedehands. Kostte bijna niks, maar voelt en klinkt toch als een echte Les Paul.
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Harley Benton tja ...Een beetje erop kunnen spelen scheelt toch ook wel iets..

    https://youtube.com/shorts/hcSdQ9RwWJc?feature=share

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik heb er 4: de Chinese TE-52 en LP zijn erg zwaar, maar zaten samen ruim onder de 300 EUR. De twee Indonesische zijn juist erg licht en prima afgewerkt. Ik heb de voorloper van wat jij op het oog hebt, geen roasted maple neck, maar wel rvs frets, geen Wilkinson maar een Floyd, twee Roswell humbuckers en Grover tuners. Gitaar speelt erg licht, blijft perfect op stemming en de klank is goed, maar niet echt voor mij. De pups zijn te heet voor mijn smaak dus daar frommel ik nog wel een paar Donlis PAF's in.

    Maar waarom bestel je 'm niet, probeer 'm uit en bevalt 'ie niet dan stuur je 'm terug of hang 'm aan de muur


    Trouwens leuk dat de enorme tegenwind (niet van jou) die ik destijds over HB kreeg inmiddels gedraaid is
    Is het alleen door HB dat je veel tegenwind kreeg??🤭🤭🤭

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Ik heb een maand of 2 terug de PJ bass van de gotoh serie uit dat filmpje gekocht en er een set Dimarzio PJ pickups in gegooid. Ik ben echt zwaar onder de indruk voor dat geld en heb er een album mee ingespeeld. Frets zijn ook dikke prima.

    Enige dingetje dat ik kon vinden was iets in de afwerking van het fretboard. En dat hadden ze redelijk weggewerkt. Maar het is toch een schrijf/opname bass dus voor mij niet zo'n probleem.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ik heb een maand of 2 terug de PJ bass van de gotoh serie uit dat filmpje gekocht en er een set Dimarzio PJ pickups in gegooid. Ik ben echt zwaar onder de indruk voor dat geld en heb er een album mee ingespeeld. Frets zijn ook dikke prima.

    Enige dingetje dat ik kon vinden was iets in de afwerking van het fretboard. En dat hadden ze redelijk weggewerkt. Maar het is toch een schrijf/opname bass dus voor mij niet zo'n probleem.
    Zat net even te kijken. Best mooie bassen die PJ voor 179 euro. Misschien ook eens overwegen voor erbij.


  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Lijkt me ook een leuk ding ja.
    Jammer genoeg heb ik al twee bassen. Dat is wel genoeg voor iemand die nog slechter bast dan ie gitaar speelt.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Zat net even te kijken. Best mooie bassen die PJ voor 179 euro. Misschien ook eens overwegen voor erbij.

    Ja klopt! En ik heb dan de Gotoh versie. Die komt met Gotoh tuners en is 230 euro. Weet niet of er in de constructie van de bassen van 170 en 230 verder verschil zit, maar die gotoh versies krijgen hele goede reviews. Er schijnt alleen een kleine kans te zijn dat je een vrij zwaar exemplaar krijgt. Met die Dimarzio's is het echt een prima ding en minstens net zo goed als de bassen in het 800-1500 segment die onze ex-bassist heeft.

  8. #58

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Is ie daarom ex-bassist?
    Nee haha, de aanschaf van de bas was het gevolg

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ja klopt! En ik heb dan de Gotoh versie. Die komt met Gotoh tuners en is 230 euro. Weet niet of er in de constructie van de bassen van 170 en 230 verder verschil zit, maar die gotoh versies krijgen hele goede reviews. Er schijnt alleen een kleine kans te zijn dat je een vrij zwaar exemplaar krijgt. Met die Dimarzio's is het echt een prima ding en minstens net zo goed als de bassen in het 800-1500 segment die onze ex-bassist heeft.
    Dan heb je volgens mij nog nooit met eentje van het segment 1500 gespeeld..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top