Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 69 van 69
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Dan heb je volgens mij nog nooit met eentje van het segment 1500 gespeeld..
    Heb jij weleens op een Harley Benton gespeeld?

  2. #62

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoryVDW Bekijk bericht
    Dan heb je volgens mij nog nooit met eentje van het segment 1500 gespeeld..
    Ik heb wel eens op zijn bassen gespeeld. Die HB heeft prima afgewerkte frets en speelt goed. Ik moet trouwens toegeven dat de P pickup er niet super recht in zat. Maar dat doet niks voor de klank en bespeelbaarheid.
    Er zit volgens mij wel verschil in Harley Benton en Harley Benton, niet elke lijn wordt in dezelfde fabriek gebouwd. Maar deze bassen zijn echt heel goed voor het geld.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Ik heb wel eens op zijn bassen gespeeld. Die HB heeft prima afgewerkte frets en speelt goed. Ik moet trouwens toegeven dat de P pickup er niet super recht in zat. Maar dat doet niks voor de klank en bespeelbaarheid.
    Er zit volgens mij wel verschil in Harley Benton en Harley Benton, niet elke lijn wordt in dezelfde fabriek gebouwd. Maar deze bassen zijn echt heel goed voor het geld.
    Zijn jullie nu een nieuwe bassist aan het zoeken? Er staan toch nog optredens?

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Heb jij weleens op een Harley Benton gespeeld?
    Jawel...al een paar moeten afstellen..prijs/kwaliteit zijn ze niet slecht in hun prijsklasse van 200..300€ maar om nu te zeggen dat ze naast eentje mag staan van een A merk die 1500€ is..daar geloof ik niet in..Geluid kan misschien dicht bij elkaar liggen door dezelfde pick ups in te bouwen..maar tzijn de fijne details die nu net een (bas) gitaar subliem maken.

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Een goede afstelling maakt een gitaar subliem. Die HB’s zijn vaak net zoals alle budgetgitaren ruk afgesteld. Al was het vroeger veel erger.

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Zijn jullie nu een nieuwe bassist aan het zoeken? Er staan toch nog optredens?

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Nee hoor, we hadden binnen een half uur een nieuwe haha. Aankondiging komt binnenkort. Maar ik wilde door met het opnemen. Bas moest opnieuw (was nog niet af) en het was op dat moment even het beste dat ik dat gewoon deed hoewel de nieuwe jongen echt heel fijn is en ook een paar stukken heeft ingespeeld. Zijn gear was niet je-van-het en de studio had ook zo'n Harley Benton liggen, maar dan met pickups die mij iets minder lagen. Maar qua spelen gewoon goed, dus zelf 1 besteld met andere pickups. En ik had zo gewoon een excuus om een bas aan te schaffen natuurlijk.

  8. #68

    Standaard

    Ik zelf niet maar een kennis van me wel, die heeft 2 bassen en een gitaar van ze besteld.
    De bassen zijn super, de gitaar heeft ie terug gestuurd omdat de finish ruk was, krijgt ie een vervangende die letterlijk onbespeelbaar was omdat de frest niet afgewerkt waren (bramen etc). lang verhaal kort: 50% succes rate. ( 4 totaal, 2 terug gestuurd)

  9. #69

    Standaard

    Het is ook maar net wat je er van verwacht he, er is een sessiemuzikant die schrijft soundtracks voor films, games en speelt voor Justin Bieber op de opnamens, die gebruikt daar expres een gitaar van 99 dollar voor omdat die doet wat hij wil qua klank.

    Oh, ik heb niet op citaat geklikt, dit was een reactie op Rory's post:
    Jawel...al een paar moeten afstellen..prijs/kwaliteit zijn ze niet slecht in hun prijsklasse van 200..300€ maar om nu te zeggen dat ze naast eentje mag staan van een A merk die 1500€ is..daar geloof ik niet in..Geluid kan misschien dicht bij elkaar liggen door dezelfde pick ups in te bouwen..maar tzijn de fijne details die nu net een (bas) gitaar subliem maken.
    Trouwens, mijn main axe is er eentje van 2600 in de catalogus Want die doet wat ík wil... en hij ziet er vet goed uit (vind ik).
    Heb er zelfs al een standbeeld op laten vallen met schoonmaken omdat ik geniaal ben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top