Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 60
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cannondale_01 Bekijk bericht
    Dit kan je dus heel goed in de Fractal regelen.
    Ja, dat is wel mooi, dan wordt de keuze al wel makkelijker.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Niet om je topic te kapen maar hier ook een enthousiast Voes-gebruiker. Gebruik nou een paar maanden een MX-12 (3x4) i.c.m. een Boss GT-1000 core, eigenlijk vergelijkbaar met jouw set up. Het contact met Patrick Voes kan ik bevestigen: snel en behulpzaam.
    Voor mij was een scherm op de controller wél een must, daar de GT1000c is ingebouwd in een 19" rekje. Foto van mijn set up is te vinden op de Voes-site. Mooi spul.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Enneh hoe klinkt dat spul allemaal? Laat eens horen, ben als ex-Fractal gebruiker wel benieuwd!

  4. #14

    Standaard

    Klinkt, als je hem goed instelt, als goeie amp, met goeie cab en goeie pedalen. Flauwwwwwww

    Over de AdamA3 monitoren klinkt het echt heel goed. Goed laag, hoog en zeker ook op lage volumes.
    Iets wat ik met m’n Mesa nooit voor elkaar kreeg, logisch overigens.
    Kamer brede geluiden op lage volumes.
    Snap je m’n brede grijns?

    Overigens heb ik haar nog niet op volume kunnen uit testen. Maar dat gaat zeker gebeuren eerdaags.

    Opnemen ? Dan moet ik weer uitvogelen hoe ik op moet nemen via de Mackie met protools. En dat is weer een discipline erbij. Voor nu…. Sorry.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Je kan deFM3 toch gewoon als interface gebruiken.Dan blijf je met opnemen in het digitale wereldje zonder overbodige digitaal naar analoog naar digitaal omzetting.

  6. #16

    Standaard

    Waarschijnlijk wel. Maar dan moet ik toch ergens op een opnemen knop drukken?
    En dat doe ik toch ergens in een programma als pro-tools, of audicity.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Als je al protools heb,neem ik aan dat je dat wel weet.Protools is namelijk peperduur en daarom alleen leuk als je (semi) proffesioneel bezig bent.Ga je beginnen,probeer dan eerst een gratis versie van bijv. Cubase ,ReaperAbleton etc.
    Maar ga eerst eens de Ytube bijdragen van de verschillende versies bekijken en zie hoe het werkt.

  8. #18

    Standaard

    De FM3 wordt gezien als een 2x2 Audio interface (dus niet als MIDI interface) met de computer. Daarmee kun je recordings maken, computer audio playback en reamping uitvoeren. Hoofdstuk 3 (USB) van de handleiding legt dit volgens mij wel redelijk duidelijk uit.

    Leuk dat je een FM3 hebt gekocht. Ik heb zelf al jaren een AX8 naar volle tevredenheid. Als die stuk gaat komt er waarschijnlijk ook een FM3. Voor mijn band werkt dit i.c.m. (inear) monitoring gewoon het meest praktisch.

  9. #19

    Standaard

    Ik kreeg Protools First bij mijn Mackie mixer. Die had ik in het verleden gebruikt om vocals op te nemen. Als ik vocals en gitaar wilde opnemen liep ik spaak. En was dus gestopt.

    In de manual van de fm3 staat idd de basic playback en basic recording omschreven. Moet een driver voor deze functie downloaden.
    Eerdaags maar eens doen.

    Thx voor de tip.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Gaaf, ben erg benieuwd! Ik had de alleerste Fractal, en vond m op zich geweldig, maar ik wou een draagbaar ding, zonder apart MIDI floorboard te moeten kopen, en dat ik niet steeds uit mijn studio rack hoefde te schroeven cq los erbij moest leggen. En ik vond de Helix LT om e.o.a. reden (waarschijnlijk mijn gebrekkige skills) veel makkelijker in de mix liggen. Maar goed, ik ben zeer benieuwd naar hoe hij/jij klinkt, want t is natuurlijk echt fantastisch spul waar enorm, enorm goed geluid uit te halen valt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top