Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35

Discussie: Welke twee amps?

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Update mocht er iemand geïnteresseerd zijn.

    Ik speel nou een tijdje met mn JTM45 en die Supro en begin er mn draai mee te vinden. In eerste instantie was de Supro een beetje underwelming in vergelijking tot de super brede, volle sound van die Marshall maar ik merk dat ie iets heel tofs toevoegt.
    Bij de cleane en meer drive dingen (vooral strat neck PU) is vooral de Marshall die je hoort. De Supro maakt het breder en meer, maar voegt qua toon niet heel veel toe.
    Bij fuzzy dingen is het een totaal ander verhaal. We hebben een aantal nummers met fuzzy riffs met evt een octaafje eronder. Waar de Marshall veel meer comprest en eigenlijk niet echt lekker prikt is het juist de Supro die je veel beter hoort en een soort ‘boxy’ sound toevoegt in een heel ander midden dan de Marshall.
    Vooralsnog sluit ik ze gewoon aan op de twee outputs van mn Bluesky. Werkt prima, geen rare fase problemen. Uiteraard zijn er altijd frequenties die elkaar cancelen maar als je van één amp de fase omdraait zijn dat weer andere frequenties. Ik moet daar wel een keer induiken en zo’n Lehle ding kopen ofzo. Ik heb nu geen noemenswaardige problemen daarmee.

    Ben dus best heel blij.
    prut...

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Kijk tevreden mensen, dat is fijn!!!!

    Mooi dat je eruit bent, veel speelplezier met jouw setup. En IDD zo'n Lehle is handig voor dit soort setups.....

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik weet niet welk doosje van Lehle je bedoelt, maar als je geen gekke aardlusproblemen en/of fasedingen hebt snap ik niet wat je dan zou willen verbeteren tov de twee uitgangen van de Strymon nu?

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik weet niet welk doosje van Lehle je bedoelt, maar als je geen gekke aardlusproblemen en/of fasedingen hebt snap ik niet wat je dan zou willen verbeteren tov de twee uitgangen van de Strymon nu?
    A/B/Y doosje vermoed ik. For the sake of convenience. Maar mooi setje zo, JTM45 en Supra. Als ik er de huiskamer voor zou hebben.

  5. #35
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Cool hoor, dubbele setup!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top