Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    7 februari 2014
    Locatie
    Velsen
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erwin_ve Bekijk bericht
    Ik weet niet welk type Ods je gebouwd hebt, maar als 390pF bright cap teveel hoog oplevert, probeer dan een 220pF of zet hem uit:-).
    Wb de 390pF op de midboost switch: als de midboost uit staat dan staat de 390pF in serie met de 2nF die op het mainboard zit, dat levert effectief rond de 330pF op. Welke speaker gebruik je nu? Over het algemeen is er geen tekort aan mid als je de midboost uit zet.
    Top. Hier kan ik iets mee. Ik ga eerst eens kijken wat het effect is met een kleinere condensator op de midboost switch. Maar ook de condensator over de bright switch die ik kan schakelen met de volume pot.

    Ik heb er nu een Jensen speaker CR10 (25 wat) op staan. Deze zit volgens mij tegenwoordig in een Princetone blackface.
    De warehouse ET65 schijnt idd goed te zijn voor een Dumble clone. Ik laat het wel even weten....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2011
    Locatie
    Zaanstad
    Berichten
    201

    Standaard

    Hallo allemaal, is alweer even geleden dat ik online was maar dit vind ik wel een leuk project. Vraag, is er een groot verschil tussen een single coil en een humbucker?
    Het is toch zo dat een humbucker meer input geeft. Is dat verschil met de Brightcap niet van invloed?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top