Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En daarbij: de enige doelgroep die en Akkermans muziek echt kent en de poen heeft om zo’n gitaar te kopen zijn de baby boomers. Maar wel een hele gave gitaar. Hoe is het eigenlijk met die signature lp-achtige gitaar die je een paar jaar geleden op de markt zag uit Indonesië? Of is die alweer discontinued net zoals dat spul van Catalyst waar Akkerman in 1 keer mee gezien werd. Die gozer heeft zoveel signature gitaren gehad dat ik de tel ben kwijtgeraakt 🙈

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    En daarbij: de enige doelgroep die en Akkermans muziek echt kent en de poen heeft om zo’n gitaar te kopen zijn de baby boomers. Maar wel een hele gave gitaar. Hoe is het eigenlijk met die signature lp-achtige gitaar die je een paar jaar geleden op de markt zag uit Indonesië? Of is die alweer discontinued net zoals dat spul van Catalyst waar Akkerman in 1 keer mee gezien werd. Die gozer heeft zoveel signature gitaren gehad dat ik de tel ben kwijtgeraakt ��
    Is ook weer waar, maar alle signatures zijn doorgaans niet te betalen.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb vaak het idee dat wanneer de bouwer nog geschikt hout aan het zoeken is, Akkerman alweer zijn interesse verloren heeft.
    Zo'n max. aantal van 10 stuks is ook wel weer vreemd, aangezien een nagenoeg gelijke Frampton signature hetzelfde moet kosten in grotere oplage. Ik zie een niet-signature trouwens ook.

    De HB custom shop is overzichtelijker

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Brandin, zo heette die Indonesische bouwer geloof ik, is failliet gegaan. Of ermee gestopt. Ik weet t niet meer precies. In ieder geval, die is klaar.

    Catalyst is al jaren geleden over gegaan in Aristides en alle oude Catalyst modellen zijn al jaren discontinued. Het hele catalyst recept wordt al jaren niet meer gebruikt. Alles is anders.

    Wat deze gitaar betreft: hoera, een early 50ies lpc clone. Hoe origineel...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ondertussen moet er een kleine gitaarwinkel te vullen zijn met een exemplaar van alle jan akkerman signatures.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Die je vervolgens niet aan de straatstenen kwijt raakt. Niet voor 7K in ieder geval.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ondertussen moet er een kleine gitaarwinkel te vullen zijn met een exemplaar van alle jan akkerman signatures.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Die je vervolgens niet aan de straatstenen kwijt raakt. Niet voor 7K in ieder geval.
    Museumpje van maken?
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Is ook weer waar, maar alle signatures zijn doorgaans niet te betalen.
    Dat is maar de vraag.
    Nu we toch P90 roepen, de Mitch Ure signature van Vintage (nog te koop meen ik) was iets van €400,00 en was heel plezierig om op te spelen.
    Zelfs voor de verarmde baby boomers te betalen.

    We kunnen eindeloos blijven discussiëren over wat een gitaar dan Max mag kosten. Daar Koenen we dit leven niet meer uit.

    Bovendien had de heer slecht humeur himself al een signature met een TVJones aan de nek en iets onduidelijks humbuckend bij de brug.
    Merk is me even ontschoten maar ze stonden strik en zet op de Nationale Gitaar Experience in Zuidbroek.
    TS, gefeliciteerd met je nieuwe!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Heerlijk negatieve reacties weer hier... Jan A. is wel de 1e NL gitarist die een sig Gibson heeft. En wat is duur tegenwoordig, ik krijg iedere week een mail van TFOA, daar kan je onder de 10.000 bijna niet meer terecht. De euro blijkt nu ook een soort lire te zijn ipv een D-mark. En noem me geen boomer, ik ben van de generatie NIX

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    ik geef toe dat het even geleden is dat ik op de hoogte was van jan, maar ik denk altijd meer aan dit als ik hem zie

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top