Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Yari - Think of me

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard Yari - Think of me

    De zoon van een goeie vriend van mij is hard op weg om van muziek zijn werk te maken. Hij is 17 jaar oud en is al wat jaren muzikaal actief. Ze hebben in de schuur een heuse studio ingericht met een drumstel, gitaar, bas, toetsen, de hele zooi. Hij speelt, mixt en mengt bijna alles zelf.

    Deze track is volgens mij het eerste op zichzelf staande nummer dat helemaal af is en hij ook durfde te delen. Hij heeft dus alles zelf geschreven, ingespeeld (echt gespeeld, niet erin geknipt en geplakt) en gezongen, behalve de sologitaar aan het einde. Dat heeft een vriend van hem ingespeeld.

    Ik vind het echt helemaal te gek wat die jongen heeft gemaakt, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

    https://youtu.be/eqBNOKJO9HU
    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 13 juli 2022 om 12:05
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.342

    Standaard

    Binnen het pretpunk zomer genre (taalnazi's ?) heel aardig.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.791

    Standaard

    Eerste wat in me opkomt is ‘wat een volwassen productie’; het klopt allemaal behoorlijk goed. Heel knap!
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  4. #4

    Standaard

    Ja, 17! Hoeveel lef en zo hadden we zelf op die leeftijd?
    Ik denk dat ie behoorlijk hoge ogen gaat gooien als ie dit in het Nederlands gaat doen. Tussen Maan, Stien (om maar eens wat te roepen) zit nog ruimte zat voor wat doe het zelf punkish spul.

    Dinsdagavond is er altijd open mic in Café De Koe vlakbij het Leidseplein in Amsterdam. Hoort ie eens waar anderen mee bezig zijn en doet ie wat contacten op. Live proefdraaien met een eenmansbedrijven is altijd tricky. Maar goed, think of me is the band that plays for fun. Dat maakt ook enthousiast.

    Wens m geluk. Tot nu staan alle duimen omhoog. Leuk leuk leuk!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  5. #5

    Standaard

    Hoi hoi
    Op zoek naar wat anders kwam ik deze nog weer eens tegen.

    Ik hoop dat deze gast nog bezig is. En in dat geval het volgende:
    De Koe doet geen open mic meer. Behoorlijk stom als ik zie dat ik 22.000 (globaal) views heb gekregen op een kort verhaaltje over Chérie van Gazelle (Marianna) en mijn ding daar.

    Er wordt nog wel open mic gedaan in Noord. SWAN, singer writers Amsterdam noord of zo.
    Hij kan zich opgeven bij de sympathieke Annette; ze zijn nu in zomer reces, maar in september beginnen ze weer.

    As always, vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ja, deze jongen is zeker nog muzikaal actief. Hij zit op de popacademie in Leeuwarden en heeft zich inmiddels georiënteerd op drummen. Zit ook in een bandje en dat klinkt echt heel goed. Ik zal het hem doorgeven!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top