Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard Mystical Death - Corrupting the Mind



    Geen idee of resolutie van audio goed is of volume goed is, ik heb niet echt software om een video te maken dus maar Windows Video Maker gebruikt. Ben zeer benieuwd wat de metalheads er van vinden!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Hij is dik geworden. De aggressie voert echt de boventoon ipv de prog/space.

    Ik vind hoe de zang binnenkomt iets te monotoon/weinig dynamisch. Een beetje het Meshuggah-complex. Na 0.54 worden de zanglijnen gevarieerder en daarmee de stem ook beter. Knap dat het zo'n duidelijk refrein heeft gekregen. Dat is moeilijk in het genre. Solo ook nice. Hoe die binnenkwam over die dissonante tokkel dacht ik heeeel even aan Sleep solo (Pantera). Na binnenkomst even een dipje imo, maar zodra hij versnelt en overgaat op dat chromatische/dim erg nice. Dat is meestal andersom.

    Welke dunglishman heeft dat laatste sample ingesproken?

    Ben je niet van plan dit op enig moment eens in bandverband te brengen?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Dank voor je uitgebreide commentaar man! Die Dunglishman ik zal het hem doorgeven (ik ken hem nie goe hoor, eg nie, kuch). Ja dit is duidelijk geen prog nummer, vandaar ook mijn gebruikelijke 'band'naam even tijdelijk van Mystic naar Mystical Death. Ik ga met de dame in kwestie nog een paar nummers opnemen. Ze is ook hard aan t oefenen om meer variatie in de stem te krijgen.

    Thanks man!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ik kan hier wel van genieten. Wat ik erg leuk en verrassend vind zijn die vocoder(?) backingvocals of hoe het mag heten. Hoe heb je dat opgenomen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Met.... tadaaaaa... een vocoder Ik heb Waves Ozone maar ben eerlijk gezegd nog niet tevreden, het is niet duidelijk hoorbaar wat ik daar zeg. Nog een beetje experimenteren, komt goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top