Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard Boss GX-100 ervaringen?

    Iemand ervaring met dit apparaat? Ik heb mijn oog op dit pedaal laten vallen en de reviews zijn erg hoopgevend. Als ik 'm aanschaf (en mijn GAS zegt al voor 75% ja) zal ik 'm vooral thuis gebruiken.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Iemand ervaring met dit apparaat? Ik heb mijn oog op dit pedaal laten vallen en de reviews zijn erg hoopgevend. Als ik 'm aanschaf (en mijn GAS zegt al voor 75% ja) zal ik 'm vooral thuis gebruiken.
    Ik heb hem net verkocht. Prima apparaat voor thuis goed te doen, vergelijkbaar met de GT100. Voordeel hij is iets kleiner en interface met die kleurtjes is grappig.
    Programmeren op de computer gaat goed, maar dat deed ik met de Gt100 ook al.
    Ik denk voor jou studio werk een prima ding

    Verkocht omdat ik nu helemaal terug ben naar de buizen. Ik heb sinds kort een Dumble kloon

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ik heb hem net verkocht. Prima apparaat voor thuis goed te doen, vergelijkbaar met de GT100. Voordeel hij is iets kleiner en interface met die kleurtjes is grappig.
    Programmeren op de computer gaat goed, maar dat deed ik met de Gt100 ook al.
    Ik denk voor jou studio werk een prima ding

    Verkocht omdat ik nu helemaal terug ben naar de buizen. Ik heb sinds kort een Dumble kloon
    Yes, bedankt! En ik ben niet terug bij buizen want nooit weggeweest....
    Alleen voor thuis gebruik ik nooit meer (buizen) versterkers, alleen in de oefenruimtes en op het podium. Anyway, ik ga 'm maar eens bestellen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Ik heb 'm nu ongeveer een week. De bediening is in tegenstelling tot wat half Youtube roept niet meteen duidelijk. Als je naar de filmpjes kijkt lijkt het erg simpel maar om een goede sound te krijgen moet je er toch echt wat dieper induiken. Tom Quayle is daarentegen wel duidelijk. Studio Rats helpt ook echt, zeer goede presets maakt deze gast! M.b.v Youtube begrijp je de GX100 zeker sneller
    Anyway, de amp modellen zijn van goede kwaliteit net als de effecten, zeker vergeleken met mijn vorige unit (Mooer GE300, die trouwens echt niet verkeerd is!).
    Met de computer programmeren maakt het geheel wel een stuk makkelijker!
    Ik ben er blij mee in ieder geval

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top