Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Is niet duur vind ik. In principe heb je dan alle toneprint pedalen tot je beschikking behalve de drives als ik het goed begrijp?

    Ja, is juist. Als je hem combineert met de Boss OD-200 overdrive heb je een klein en volledig MIDI-controleerbaar pedalboard ter beschikking. Alleen nog een klein MIDI-controller erbij en je bent klaar.

    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 30 mei 2022 om 16:13
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Ik heb de X5 en ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het is juist dat je met de X3 (drie) of met de X5 (vijf) TC mini-tone print pedaaltjes onder je voet hebt liggen, waarvan je maar drie parameters kunt bedienen. Maar .... het is ook mogelijk een shitload aan tone prints op te slaan in het pedaal. Voor de reverb zijn er een stuk of 25 a 30 tone prints beschikbaar die je heel eenvoudig kunt selecteren. Welliswaar wil je dat niet doen tijdens een optreden maar van te voren kun je die toneprints in je apparaat laden en naar keuze editten. Er is b.v. een modulated hall reverb en een modulated plate reverb beschikbaar. En als je daar van uit gaat krijg ik er altijd en heel eenvoudig een bevredigend geluid uit zonder app, ook met maar drie parameters. Ik ben zeer content met de X5 hoewel ik nog nooit mijn smartphone gebruikt hebt om te editten. Ik doe alles met de hand. Kortom, wat Apekop zegt.....Maar goed, your miles may vary.


    Eens of niet, je onderstreept hiermee precies wat ik zeg. Een toneprint is natuurlijk wat anders dan losse parameters. Kan je wel 1000 toneprints beschikbaar hebben maar is uiteraard niet hetzelfde als alle parameters tot je beschikking op het apparaat zelf hebben.
    Wat voor de één wel werkt, hoeft voor de ander niet te werken. Happy days.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top