Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dank voor je comment Jasper!
    Clean klinkt hij ook voortreffelijk! Heel mooi en diep. Ik kan me voorstellen dat het in jouw jazz formaties een ideale amp is. Ik zou hem zeker testen als ik jou was. Ik weet zeker dat je buizenamps dan thuis blijven. 😉
    Ook zit er een fx loop en voortreffelijke Line out op dus door de mix kom je altijd lijkt mij live maar dat zou je zelf moeten ondervinden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dank voor je comment Jasper!
    Clean klinkt hij ook voortreffelijk! Heel mooi en diep. Ik kan me voorstellen dat het in jouw jazz formaties een ideale amp is. Ik zou hem zeker testen als ik jou was. Ik weet zeker dat je buizenamps dan thuis blijven. 😉
    Ook zit er een fx loop en voortreffelijke Line out op dus door de mix kom je altijd lijkt mij live maar dat zou je zelf moeten ondervinden.
    Als ik de kans krijg ga ik eens checken!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.584

    Standaard

    Uit interesse / nieuwsgierigheid, is dit de technologie van de laatste Spider-serie in een nieuw jasje, maar dan qua functionaliteit uitgekleed? Of is dit een compleet nieuwe lijn welke from scratch is ontworpen? Zou mij trouwens niets verbazen als hier gewoon de motor van de Yamaha THR100 onder de kap zit.
    Maar laat dit je witte broodsweken en het speelplezier in het algemeen niet beïnvloeden.
    Laatst gewijzigd door dml; 29 mei 2022 om 18:00

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Paar weken verder en het is echt een super amp.
    Het mooiste kanaal is het boutique kanaal, waar je qua stijlen alle kanten mee op kunt. Strat, Tele, les Paul, alles klinkt even lekker!
    Qua technologie is het, volgens de geleerden op YouTube en van verschillende tutorials die ik bekeken heb, gelijk aan dat van de Helix. Of dat waar is weet ik niet omdat ik nooit een Helix heb gehad. Dit is sowieso m’n eerste gitaar gear van Line 6 dus ik heb geen referentie kader.
    Anyway, deze amp is zeker een blijvertje en lijkt mij in een band ook zeker overeind blijven.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.172

    Standaard

    Klinkt prima op de demo's.
    Had van Line6 wel wat meer verwacht dan een simpele 2 channel switcher. Een van de grote voordelen van digitaal is mi. dat je een banken kan maken met 5 verschillende geluiden direct onder de knop.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Klinkt prima op de demo's.
    Had van Line6 wel wat meer verwacht dan een simpele 2 channel switcher. Een van de grote voordelen van digitaal is mi. dat je een banken kan maken met 5 verschillende geluiden direct onder de knop.
    Precies, net als bij de THR. Daar heeft de Katana wat mij betreft een streepje voor.
    Ook de Boost-pot naast de gain-pot ademt THR.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Het mooiste kanaal is het boutique kanaal, waar je qua stijlen alle kanten mee op kunt. Strat, Tele, les Paul, alles klinkt even lekker!
    Nu vond ik de term "boutique" al een uitgewoonde hoer sinds Fulltone bij Thomann in de aanbieding lag en Zvex z'n miljoenste pedaal produceerde maar een massaproductie amp met een software algoritme boetiek noemen is nog een hele stap verder. Daar moeten ze ook bij Line6 heel veel lol om gehad hebben.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Nu vond ik de term "boutique" al een uitgewoonde hoer sinds Fulltone bij Thomann in de aanbieding lag en Zvex z'n miljoenste pedaal produceerde maar een massaproductie amp met een software algoritme boetiek noemen is nog een hele stap verder. Daar moeten ze ook bij Line6 heel veel lol om gehad hebben.
    Klopt. Veel producten worden boutique genoemd, zal een marketing dingetje zijn. Maakt mij niet uit hoe het heet, dit kanaal klinkt zalig. Elke euro waard die amp !

  9. #19

    Standaard

    [QUOTE=arjanb01;3544871 Maakt mij niet uit hoe het heet, dit kanaal klinkt zalig. Elke euro waard die amp ![/QUOTE]
    En dit is dus waar het in essentie met elk stuk gear om zou moeten gaan.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2001
    Locatie
    Cuijk
    Berichten
    578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Op volle wattage kan ik me voorstellen dat hij het zat rest qua volume in een band.
    Arjan hoe houd hij zich met de band repetitie of evt live qua volume? Ik kan maar geen klik krijgen met de Katana's (heb er inmiddels een verkocht) en overweeg de Catalyst 60 of 100...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top