Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Gezocht om coöperaties mogelijk te maken

    Hoi hoi
    Hope this finds you well.

    Zoals je misschien is opgevallen, post ik een paar coöperaties per jaar. De lyrics van die coöperaties zijn meestal door een jonge vrouw geschreven. En dat zijn niet zelden vrijdenkende vrijvrijende jonge vrouwen.

    Er zijn lyrics bij, die door hun aard een specifiek vrouwelijk uitgangspunt beschrijven. Ik schaam mij er absoluut niet voor om dat te zingen, maar het zou zoveel leuker zijn omdat door een jonge vrouw te laten doen.

    Poen in niet involved, het gaat puur om de lol.

    In het Parool van 29 maart staat een artikel waarin nog maar weer eens de situatie wordt belicht dat vrouwen minder makkelijk worden gehoord en minder kans hebben hun stem te laten horen.

    Ik zou zeggen: grijp je kans.
    Heel erg veel tijd zal je er niet in hoeven te steken. Het gaat om 3 à 4 liedjes per jaar. Als je het heel erg leuk vindt kunnen het er best meer worden.

    Voorgestelde werkwijze:
    Ik maak een draft van het lied inclusief zang. En een mix waarbij de zang is weggelaten. De backing dus.
    Die twee komen per WeTransfer naar je toe. Je maakte zang van je keuze erbij en upload het resultaat naar me toe.

    Stuur me graag even een PM als je er wat voor voelt.
    Dank voor je aandacht.

    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    je zoekt een jonge vrouw
    op Gitaarforum ?



    succes !





  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    je zoekt een jonge vrouw
    op Gitaarforum ?



    succes !
    Ja, ik moest er ook om grinniken.
    Maar omdat zangopleidingen alleen geïnteresseerd zijn in opleiden, leek mij een beroep op de heren van GN zo gek nog niet.
    Straks ga ik naar de Noorder Gitaar Dag dingest, en daar zie ik weer 800 gitaristen. Daar wordt gesuggereerd en over gitaren geluld. Heel gezellig allemaal.

    Ik maak me sterk dat er mannen bij zijn die vrouwen of dochters hebben die er voor zouden voelen.

    Ze hoeven tenslotte niet met me naar bed.
    En via WeTranfer kom je een heel eind.

    Vriendelijke groet, Gus

    En aan jou dus ook een vriendelijke groet!
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 5 april 2024 om 11:58
    In Tartiflette we trust…..

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    een jonge vrouw geschreven. En dat zijn niet zelden vrijdenkende vrijvrijende jonge vrouwen.

    Er zijn lyrics bij, die door hun aard een specifiek vrouwelijk uitgangspunt beschrijven. Ik schaam mij er absoluut niet voor om dat te zingen, maar het zou zoveel leuker zijn omdat door een jonge vrouw te laten doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    die vrouwen of dochters hebben die er voor zouden voelen.

    Ze hoeven tenslotte niet met me naar bed.
    Nee, ik denk dat iedereen zijn dochter of vrouw (alleen als ze nog jong zijn geloof ik) graag jouw kant opstuurt Gus Vooral ook gezien je teksten vaak ook neuken, orgasmes etc gaan.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nee, ik denk dat iedereen zijn dochter of vrouw (alleen als ze nog jong zijn geloof ik) graag jouw kant opstuurt Gus Vooral ook gezien je teksten vaak ook neuken, orgasmes etc gaan.
    Dank voor je compliment!
    Je maakt een paar verkeerde inschattingen.
    Jean Dulieu was geen boskabouter. Toch schreef hij Paulus de Boskabouter.
    Peyo was niet blauw, toch…, de smurfen.
    Het lijkt mij dat je het verschil tussen biografisch en autobiografisch uit het oog bent verloren.

    Het gaat in de samenwerking om teksten van een ander.
    Het tweede punt.

    Ik bezit een VOG, mag met kwetsbare mensen en kinderen werken. Heb 14 jaar vluchtelingen Nederlands geleerd, incluis allerlei oorlogsresten. En heb 21 jaar lesgegeven in Zuidoost (Amsterdam) zonder een meetoo’tje of klacht.

    Laat je kind rustig bij mij achter. Doe je dat niet, dan is dat jouw keus.
    Ik waardeer je pogingen om tot een eigen geluid te komen. Maar opmerkingen over de zaken die mij onderscheiden van het ‘love love me do - you know I love you’ volk vind ik een beetje platgetreden paden.

    Hoe dan ook. Je verwijzing is meer dan welkom.

    En als je iemand voor me weet, weet dan dat je je nooit hoeft te schamen. Maar het zou wel een sappige tekst opleveren.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #6

    Standaard

    Na een paar keer lezen geloof in dat ik dat ik overtuigd ben van je goede bedoelingen.

    Neemt niet weg dat ik dus wel die paar keer moest lezen om uit het verhaal en woordkeuze op te maken wat je nou precies bedoelde. Snelle (incorrecte) samenvatting:

    "Een ouwe vent op een gitaristenforum zoekt vrijdenkende vrijvrijende vrouwen om coöperaties mee aan te gaan".

    Nee. Dat bedoel je niet. Maar dat is wel wat de lezer in eerste instantie leest.

    Als ik vrouw was en dat even scannend las zou ik een "ja doei" reactie hebben. Misschien een idee om je bericht nog eens te herlezen en te editen voor leesbaarheid en verduidelijking van intentie. Indien ja, post em hier dan lekker en stuur een pm. Dan zorg k wel dat de edit in de originele post komt.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top