Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Don't know

  1. #1

    Music Don't know

    Nieuw liedeke.

    https://soundcloud.com/ernest01/dont-know

    Gitaar : Santa Cruz OM

    Drums door mijn neef en bas door mijn broer.

    Tips en advies zijn altijd welkom.

    Groeten,
    Ernest
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #2

    Standaard

    Zang zou ik dubbelen of tikkie delay om het wat vetter te laten lijken.En de tweede stem wat meer naar voren en ook dubbelen of delay.


    Verder leuk liedje. ,Ed Sheeran zou er een wereldhit mee hebben. Al zou hij het wel wat meer uitwerken denk ik. Maar ik ben Ed niet.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Zang zou ik dubbelen of tikkie delay om het wat vetter te laten lijken.En de tweede stem wat meer naar voren en ook dubbelen of delay.


    Verder leuk liedje. ,Ed Sheeran zou er een wereldhit mee hebben. Al zou hij het wel wat meer uitwerken denk ik. Maar ik ben Ed niet.
    Dank je wel voor de tips.
    Ik heb al wel 2 tracks voor de zang. Eerste met zang zonder effect en tweede met reverb.
    Maar wat jij zegt lijkt mij wel beter, om wat delay in de tweede track te hebben.
    Dat versterkt wel het dubbelen.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Zang zou ik dubbelen of tikkie delay om het wat vetter te laten lijken.En de tweede stem wat meer naar voren en ook dubbelen of delay.
    ’n Fractie ten opzichte van elkaar verschuiven kan ook lekker klinken.
    Verder zou ik de balans tussen de verschillende partijen nog eens heroverwegen; de begeleiding zou wat mij betreft wat prominenter naar voren komen.
    Ik vind je hier trouwens echt beter zingen dan op je voorlaatste opname.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    ’n Fractie ten opzichte van elkaar verschuiven kan ook lekker klinken.
    Verder zou ik de balans tussen de verschillende partijen nog eens heroverwegen; de begeleiding zou wat mij betreft wat prominenter naar voren komen.
    Ik vind je hier trouwens echt beter zingen dan op je voorlaatste opname.
    Dank je wel, Fobo.
    Zal een volgende daar eens mee aan de gang gaan.
    En wat meer aandacht hebben voor de mix. Daar zit ik soms toch wel wat mee te stoeien...
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #6

    Standaard

    Hoi hoi
    Hope this finds you well.

    Gelukkig weer een gem van E. Ze hebben geprobeerd een band ernaar te noemen maar jij bent doorgegaan waar de band is gestopt.

    Fijn lied; hoe dan ook gemixt direct herkenbaar (een buitengewoon pluspunt in mijn boekie), echt heel fijn allemaal.
    Ukeloeder (hé wie herinnert zich ukeloeder?) riep dat blokkades vak het gevolg zijn van teveel keuzes…, in ieder geval klopt dat hier. Ik moet er eens voor gaan zitten om te zien wat ik wil gaan posten. Want ja, zo hoort dat natuurlijk.

    Vriend, je hebt je weer van je beste kant laten zien. Pet af!
    Ik kom later nog terug om nog eens te luisteren.

    Ik wens je een heerlijk weekend. En ik wens ons weerm/v (weermannen en -vrouwen) die het nu eens wel goed voorspellen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #7

    Standaard

    Damn, zit ik hier een beetje vrolijk te worden, dat kunnen we niet hebben natuurlijk, ik heb een reputatie op te houden. Maar toch ff stiekem van genoten: leuk lied, leuke produktie! Om toch wat te mopperen: ik vind de bassdrum ver te zoeken!
    Verder weet ik het ook zeker niet.
    Tnx for sharing!

  8. #8

    Standaard

    @Gus. Dank voor de mooie woorden.
    Was een wijze uitspraak van Ukeloeder....

    @maxdb. Sorry man, was niet mijn bedoeling. Maar wel fijn dat je er iets mee 'kan'...
    De kick is wel te horen op mijn monitoren en koptelefoon. Maar niet op de in-ears. (of laptop speakers)
    Misschien is dat de reden bij jou ?
    Bedankt voor het luisteren en jouw reactie.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #9

    Standaard

    Hoi hoi
    Weinig nieuws, dus een zachte bump.
    Jammer als heul leuke liedjes zo snel al stil vallen.
    Hoe dan ook, ik weet het ook even niet meer.

    Nee, geintje hoor. Jouw lied is een leuke manier om een dag te beginnen.
    Next one please!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Mooi akkoordschema mooi kleine, subtiele ritmische 'truucjes'. In de jaren 70 was jij een ster in de UK geweest hiermee. Nu anno 2022 ben je gewoon een ster op gitaarnet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top