Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Hmm iek sjnap

    Maar dat leidt gelijk weer tot m'n volgende vraag: wtf heb jij met Nietschze

    Maar indeed erg lekker stuk, goed gespeeld en gelukkig niet veel shredden om niets

  2. #12
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Thanks dudes ~!!!

    @anders dest. een stukje met heftige riffs en vette drumfills zou wel gaaf zijn ja alleen zijn alleen heb ik niet de vaardigheid om de ingewikkelde drums en bass ervoor te programmeren.. :-(
    ik zou graag een keertje black cat willen opnemen maar ik heb geen focking backing ( ik kan em nog niet helemaal spelen hoor, bijna :P )

    @sash ik heb men best gedaan een melodieus deuntje te spelen :P
    er kwam helemaal NIKS uit die dag maar toen leerde ik de dminished scale en opeens kwam er een melo uit men vingers :P

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    ijmuiden
    Berichten
    554

    Standaard

    cool en technisch weer erg hoogstaand

    Ik vind de mix in zijn geheel echter een beetje onsamenhangend. Het begint met een Scofield achtig gitaargeluid in een Scofield achtige jazzrocksfeer, vervolgens komt MVP (centrifugal funk) om de hoek waarna rond 1'20 - 1'50 Chet Baker even meespeelt om weer in MVP sfeer te eindigen. Het hele nummer komt op mij een beetje over alsof er net teveel smaken ineen zijn gegoten.

    Wel erg leuke arpeggio's en licks Bosch en Shakeel!!
    (1'04 - 1'06 :-D )

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2.490

    Standaard

    mijn reactie komt toch altijd op hetzelfde neer, dus ik bespaar mezelf nu wat typwerk.................

    blijf posten
    [quote:13e0121939="dvmutzy"]nee ik ben nat[/quote]

  5. #15
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Thanks dudes

    hey delphiro jammer dat je men stukje melodie niet noemt ik had nou zo men best gedaan om het een beetje leuk voor je te maken :-D

    hey delphiro jou mening komt overeen met deze pis kikker :


    Nyghtfall



    Joined: 11 Aug 2003
    Posts: 22

    Posted: Tue Aug 12, 2003 7:23 am Post subject:

    --------------------------------------------------------------------------------

    It sounds like what would happen if Sheila E., Prince, and Les Claypool had a menage a'trois(sp?), and gave birth from it.


    hij deed het wel op een originele manier , maar jij als een onoriginele postkikker :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top